” Bini dah tido. Selamat lah kot post kat IG ni.. “

Awal Ashaari Mengusik Isterinya Untuk Bernikah Lagi. Respon Scha Alyahya Serius Win, Tu Lah Siapa Suruh Berani Sangat Awal !!

Awal Ashaari atau nama sebenarnya ialah Ahmad Awaluddin Ashaari dilahirkan pada 6 Ogos 1981 di Kampung Baru, Kuala Lumpur. Awal merupakan anak kelapan daripada sembilan adik-beradik. Awal adalah seorang pengacara televisyen, model, dan pelakon Malaysia yang Popular.

Awal yang seringkali diundang menjadi pengacara rancangan TV juga merupakan pelakon dalam beberapa drama dan filem. Selain daripada itu juga,  Awal telah banyak ditawarkan menjadi duta atau model jurucakap bagi beberapa produk yang berada di pasaran di Malaysia.

Awal Ashaari telah berkahwin dengan pelakon dan pengacara popular Malaysia iaitu Scha Al-Yahya (Scha) atau nama sebenarnya ialah Sharifah Nor Azean binti Syed Mahadzir Al-Yahya pada 4 Mei 2012. Majlis pernikahan mereka itu telah diadakan di Hotel Pullman Lakeside, Putrajaya berlansung dengan meriah sekali.

Beliau bersama isterinya telah dianugerahkan dengan cahayamata perempuan yang diberi nama Lara Alana. Lara Alana telah dilahirkan pada 22 Julai 2014. Pasangan ini dikatakan pasangan yang bahagia dan r0mantik oleh peminat-peminatnya.

Di samping menjadi suami yang romantik kepada isteri, Awal juga adalah seorang ayah yang sangat penyayang kepada anak-anaknya. Dia sering meluangkan masa bersama anak perempuannya itu.

Sikap Awal yang selalu mengusik atau menyak4t isterinya itu yang membuatkan pasangan ini kelihatan sangat bahagia. Begitulah yang Awal telah kongs1kan di akaun Instagramnya baru-baru ini.

Video gelag4t Awal yang menyak4t Scha itu telah dimuat naik di laman Instagramnya. Scha telah memberi respon sekaligus membuat peminat-peminatnya memberi komen kepadanya..

Video yang dilakonkan untuk salah satu drama tersebut telah dimuatnaik oleh Awal dan disertakan dengan kapsyen ” Bini dah tido kot.. selamat la kot post kat IG ni. “. 

Tetapi tidak disangka isterinya Scha Alyahya telah membalas kapsyen tersebut dengan kata-kata yang mencuit hati dan membuatkan ramai peminat terhibur.

Mari kita tonton video penuh yang telah Awal kongsikan di Instagramnya itu di bawah :

Komen balas daripada Scha :

Rata-rata peminat terhibur dengan gurauan pasangan suami isteri ini. Antara komen-komen peminat :

” Dah lama sangat tak tengok @awalashaari berlakon… rindu la nak tengok “

” Hahahahaha sokong hubby nampak @schaalyahya “

” @schaalyahya cool ja jawapan ni “

” @schaalyahya dah restu ni.. Lepas tambah anak boleh laa tambah branch “

” @schaalyahya ni law4k… ped4s tu @awalashaari hehehehehehehe “

” @schaalyahya HAHAHAHAHHAH KENAAAAA “

” @schaalyahya hahahhahahha dah bunyik “

” @schaalyahya shoot attack haha  “

” Nasib lakun kn… kalau x… langk0ng yg dpt “

” Xtak0t ken4 kec4m dgn bawangrangers ka abam..  @awalashaari #xsabaqnktgk “

Hidup berumah tangga kadang-kadang perlukan gurauan sesama sendiri. Supaya perhubungan antara suami dan isteri akan menjadi lebih ceria. Mungkin ini adalah cara Awal bergurau dengan isterinya. Terbaik lah cara Awal bergurau dengan Isterinya… Ramai yang kagum dengan perhubungan mereka yang bahagia itu.

Apa pun Kami di Berita Kopak sentiasa mendoakan semoga hubungan Awal Ashaari sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T dan sentiasa bahagia disamping isteri dan anak yang tercinta serta dilimpahkan rezeki yang berkat sepanjang masa. Aminn

Terima Kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Awal Ashaari By Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..