” MasyaAllah anak solehah, anak pintar sejuk hati auntie dengar awak baca doa.. “

Datin Paduka Eina Azman Berk0ngsi Video Aubrey Dan Karl Sedang Membaca Doa Dan 3 Qul. Bijaknya Aubrey Dan Karl Ni, Kecil-Kecil Lagi Dah Pandai Menghafal Banyak Doa !!

Datin Paduka Eina Azman memulakan kerjaya seninya pada tahun 2008 sebagai seorang pelakon. Datin Paduka Eina Azman cukup terkenal melalui drama lakonannya berjudul Mimpi Cinderella. Dalam drama ini Datin Paduka Eina Azman bergandingan dengan pelakon Afiq Muiz.

Datin Paduka Eina Azman memiliki 1.5m pengikut di laman Instagram miliknya. Di Instagram miliknya juga Datin Paduka Eina Azman sering berkongsi pelbagai jenis masakan yang dimasak oleh beliau. Dengan perk0ngsian tersebut ianya boleh menjadi inspirasi untuk peminat bagi yang sudah keker1ngan idea untuk memasak.

Selain dari berk0ngsi pelbagai jenis masakan Datin Paduka Eina Azman juga sering berk0ngsi gelag4t sepasang anak kembarnya iaitu Karl dan Aubrey. Karl dan Aubrey kini sudah berusia 3 tahun. Telat4h comel dan bijak pasangan kembar ini membuat peminat merasa terhibur.

Terkini Datin Paduka Eina Azman berkongsi video Aubrey dan Karl yang sangat bijak sedang membaca doa dan 3 Qul . Mari kita saksikan bersama video yang telah dikongsikan ini bersama :

” Goodnight.. @aubreykarl “

View this post on Instagram

Goodnight 💋 @aubreykarl

A post shared by Eina Azman (@eina_azman) on

” 3 Qul by @aubreykarl #3yearsold “

View this post on Instagram

3 Qul by @aubreykarl 😘 #3yearsold

A post shared by Eina Azman (@eina_azman) on

Rata-rata peminat terhibur menyaksikan kelet4h bijak Aubrey dan Karl ini. Antara komen peminat ialah :

” Cantiknya….. pandai plak, eina azman mmg ibu terbaik la… Salute “

” Pandainyaaa si comel ni.. Goodnight sweetie “

” Aubrey ni tak pernah lek4ng drpd senyuman lah dia.. baca doa ke tgh sed1h ke tgh cakap pun syik nk senyum je bibir mung1l tu “

” MasyaAllah… tabarakallah.. comel dn bijak.. semoga besar menjadi anak yang solehah.”

” Im so proud of you kecik2 dh pndai alhamdulilah syg .. Tahniah buat mommy n daddy sbb ddik c kecik dri kecik hingga hfl ayat2 mcni .”

” Aubrey pun pndai baca lailahailanta “

” Good girl n boy @aubreykarl . May be a good muslim ye syg. Bawak daddy n mommy ke syurga sama2. Amin “

” Sgt bijak kamu berdua. semoga kalian membesar dgn bijak pandai kelak.. Aamiin..”

” MasyaAllah .. Anak solehah.. Ank pintar.. Sejuk hati auntie dgr awk baca doa.. Tahniah eina “

” MasyaALLAH SubhanALLAH… bijak nyer…. cantikk sangat.. moga membesar dengan sihat dan menjadi ank yang solehah.. hasil didik kan yang baik dari datin @eina_azman @datopadukakaiser anak2 bijak.. alhamdulilah..”

” Comel nya rasa nk peluk je.. moga anak ni berjaya dunia dan akh1rat.. aamiinn “

Ya Allah comel dan bijaknya Aubrey ini. Kecik-kecik lagi sudah pandai menghafal Doa. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Aubrey dan Karl membesar menjadi anak yang soleh dan solehah.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Eina Azman by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..