“Tarian ni dinamakan ket0m-ket0m ramadan”- Video Tarian Azhan Rani Sempena Raya Tahun Ini Buat Ramai Yang Pec4h Per0t Gelak.

“Ad0iii..Dia Dah Buat Dah !!! Hahaaaahaaa.. 100 kali aku ulang wehh.. sape yang macam aku.. “

Azhan bin Abdul Rani atau lebih dikenali sebagai Azhan Rani merupakan seorang pelakon terkenal di negara ini, berasal dari Tanjung Karang, Selangor. Azhan Rani memulakan kerjaya awalnya dalam bidang lakonan menerusi drama radio, beliau terkenal dengan peranan di televisyen dan filem.

Siapa yang tidak mengenali dengan pelakon popular Azhan Rani yang telah berada dalam industri selama 14 tahun, sejak berumur 28 tahun.  Azhan Rani kini menjadi lebih dikenali apabila telah melakonkan watak k0ntr0versi dalam drama Nur 2 iaitu sebagai Ustaz Syed Hamadi.

Namanya semakin trending sejak drama Nur   dan Nur 2 ditayangkan di kaca televisyen. Azhan Rani merupakan pelakon yang hebat dalam menjiwai setiap watak yang diberikan kepadanya. Tidak hairanlah, ramai penonton yang begitu terkesan dengan setiap watak yang dipegangnya.

Semalam satu video telah dimuat naik di laman Instagram milik Azhan Rani yang memiliki 336 ribu pengikutnya. video tersebut telah membuatkan ramai pengikutnya geli hati melihat Azhan Rani menari pelbagai jenis tarian.

Tarian itu ditujukan kepada pengikutnya  supaya tidak merasa ‘tertek4n’ dan sentiasa bersemangat menjalani ibadah puasa. Menurut Azhan Rani lagi, tarian itu dinamakan tarian ‘Ket0m-ket0m ramadan’.

Melihat gelagat dan gerak geri tarian Azhan Rani dalam video tersebut pastinya memberikan keceriaan dan bersemangat. Mana tidaknya, tarian yang dilakukan oleh Azhan Rani sangat sp0ntan dan kel4kar.

Di bawah ini sedikit sedutan gerak geri tarian azhan Rani :

Azhan Rani menari Tarian ala Micheal Jackson.

Azhan rani menari tarian Zapin.

Azhan Rani menari Tarian Sumazau Sabah.

Jom tonton pelbagai versi tarian dari Azhan Rani pada video di bawah :

” Dah.. baru 1st puasa tak payah nak stress2 sangat. Tak payah nak low energy sangat. Sambut bulan mulia ni dengan semangat dan ceria. Positif selalu setulus ikhlas jom sama2 perbaiki diri. Siapa yang dah lemb1k tu kuatkan semangat. “

” Bangun follow step ni. Tarian ni dinamakan ket0m-ket0m ramadan. Sikit lagi. Tahniah buat semua untuk ramadan hari ini. Semoga terus menjalani hari2 ramadan terindah tahun ini. “

View this post on Instagram

dah.. baru 1st puasa tak payah nak stress2 sangat .. tak payah nak low energy sangat… sambut bulan mulia ni dengan semangat dan ceria.. #positifselalu #setulusikhlas jom sama2 perbaiki diri.. siapa yang dah lembik tu kuatkan semangat.. bangun follow step ni .. tarian ni dinamakan #ketumketumramadan .. sikit lagi.. tahniah buat semua untuk ramadan hari ini.. semoga terus menjalani hari2 ramadan terindah tahun ini 🙏 Posted @withrepost • @haniecenderawasih #dibaliktabir..Ok ni tarian lagu raya baru taun ni by @azhan_rani Pakej suffle,rap,zapin,sabah bahhhh 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 #akutakraya #Tv3 #santaishoting #teamproduction Director by @nazir_37 #Wardrobe @_artismalaysiaofficial_ #bts #justsharing #justshare #viral #viralvideo @kini.viral #menyanyi @_inaijari_ @rotikaya @officialhlive @ohsem.video @kakikipasartis #dibaliktabir #mediahiburan #candid #followers #instapic #productionteam #viralvideo #artismalaysia #regran #lawak #santaishoting #crewlife #instagram #repost #candid #video #motifviral

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Rata-rata merasa terhibur dengan aksi tarian dari Azhan Rani tersebut. Ini komen-komen mereka :

” Bang..sey dalam bas ni..tibo2 abg plk mlinteh..ng1lai sey dlm bas “

” Apa dah jd ni..terbah4k aku “

” Tgk ustaz hamadi yg menjadi phuujaaan hati ko ni…gumbiranya diaaaa “

” Wow yakinnya dia. Hahaha aku tak boleh m0ve 0n dgn ustaz syed hamadi ni. Hahaha “

” Kena ul4ng banyak kali ni nak ingat step ustaz madi ni “

” Ya Allah.. Ko bang. S4kit perut gelak weyy “

Memang kelakar dan sporting sangat Azhan Rani kan ?..Adoila Macam-macam gaya tarian Azhan Rani buat.

Kami di Berita Kopak juga ingin mengucapkan Selamat menjalani ibadah puasa buat Azhan Rani dan seluruh umat Islam. Semoga Ibadah puasa kali ini memperoleh keberkatan dari Allah hendaknya. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azhan Rani by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..