” Ad0ii sak1t per0t gel4k, tak kisahlah bet0l ke tidak yer, janji ada bunyi Siam.. “

Video Azad Berbahasa Siam Bersama Saudaranya Dari Thailand Buat Ramai Yang Terhib0r !!!

Azad Jasmin John Louis Bin Jeffry atau lebih dikenali dengan nama Azad Jasmin merupakan seorang pelakon, pelawak, pengacara dan juga seorang penyanyi. Azad mula berkecimp0ng dalam dunia seni pada tahun 2004. Filem pertama yang dilakonkan oleh Azad adalah Nana Tanjung.

Selepas itu diikuti filem Sifu dan T0ngga, Ngangkung, K0ngsi, Apa Cel0q Toq dan banyak lagi. Azad sentiasa membawa watak komedi dalam setiap lakonannya.  Apa yang menariknya, Azad  sentiasa menggunakan ‘l0ghat’ Penang dalam setiap lakonannya.

Azad telah mendirikan rumahtangga bersama pelakon popular Eira Syazira pada tahun 2014. Perkahwianan Azad dan Eira Syazira telah dikurniakan dua orang cahayamata perempuan yang sangat comel iaitu Amarra Sofea Rose dan Ameisya Leanne Rose.

Azad sentiasa memuat naik video-video menarik dan kelakar di laman Instagram miliknya. Kepada yang  mengikuti akaun instagram pelakon Azad Jazmin atau dikenali dengan nama Pak Azad dan isterinya pelakon dan penyanyi Eira Syazira mesti anda selalu melayan video-video kelakar dan sweet pasangan ini.

Terbaru, Azad telah memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya. Video tersebut memaparkan Azad sedang berbahasa Siam dengan dua orang saudaranya dari negara Thailand. Video itu dirakam selepas berbuka puasa bersama keluarga mereka semalam.

Apa yang menariknya, Azad seolah-olah sangat fasih berbahasa Thailand sehingga saudaranya itu ‘kagum’ dan tidak dapat menahan ketawa. Apatah lagi isteri dan ahli keluarga yang lain tutur pec4h per0t apabila mendengar Azad berbahasa Siam.

Ini antara sedutan dari video tersebut :

Azad bersungguh-sungguh berbahasa Siam.

Saudara dari Thailand ini tidak dapat menahan ket4wanya.

Saudara : Apa ‘nyen ‘ ??

Azad : Ada kan perkataan ‘nyen’ ??

.

Ahli keluarganya turur tidak dapat menahan ket4wa mereka.

Ad0ilaaa Pak Azad, kalau tak buat orang ketawa dengan kel4karnya memang tidak sah.

Jom tonton video Azad berbahasa Siam di bawah ini :

” Kejadian selepas iftar bersama keluarga smlm. Pak Azad try best utk berbahasa Siam dgn 2 orang saudara kami dari Thailand “

Rata-rata pengikut Azad merasa terhibur apabila mendengar Azad berbahasa Siam. Ini komen-komen mereka :

” Hahaha… Ilang rasa lapa.. Ad0i “

” Tak pernah tak gel4k dgn l4wak slamba pak azad ni..sen4k dah rasa per0t ni gel4k.. “

” Yg bestnye Pak Azad leh menggayakan ckp siam.. Tak kisah la betul ke idak yee.. Janji ada bunyi.. S4kit per0t mak… Gelak.. “

” Lawakla azad ni noo s4k1t per0t tgk perangai dia “

” Hahahahaha.. S4k1t 0tak hg ni azad “

Azad..Azad..ada sahaja idea untuk menghiburkan orang sekeliling.

Kami di Berita Kopak turut terhibur dan juga ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada Azad sekeluarga. Semoga ibadah kali ini memberi seribu rahmat kepada kita semua. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azad, Eira Syazira by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..