” Masya Allah, video yang last tu BEST rug1la tak ada kat TV.. “

Video DELETED SCENE Drama Nur 2 Di Muat Naik Azhan Rani, Cur1 Tumpuan Peminatnya !!!

Drama Nur 2 sudah melabuhkan tirainya minggu lalu. Namun gel0mbang keh4ngatannya masih lagi terasa sehingga hari ini. Pelakon yang membawa watak k0ntroversi Ustaz Syed Hamadi iaitu Azhan Rani menjadi fen0mena luarbiasa sejak tayangannya di kaca televisyen.

Kekuatan cerita Nur 2 bukan sahaja terletak kepada plot penceritaanya, malah watak Ustaz Syed Hamadi menjadi watak paling dibenc1 oleh penonton. Walaupun telah berakhir dengan kem4tian watak tersebut, rata-rata penonton Nur 2 masih tidak berpuas hati dengan cara kem4tiannya.

Pengarah Nur 2 Shahrulezad Mohameddin mempunyai sebab tersendiri mengapa beliau mem4tikan watak Ustaz Syed Hamadi. Mungkinkah ada Nur 3 selepas ini tiada siapa yang tahu.

Sejak berakhirnya drama Nur 2, Azhan Rani telah memuat naik pelbagai video Behind The Scene Nur 2 untuk tatapan peminatnya.

Terbaru Azhan Rani telah memuat naik beberapa buah video di laman Instagram miliknya. Menurut Azhan Rani, video tersebut adalah sebuah video yang diambil daripada Deleted Scene drama Nur 2 yang melebihi durasi 15 episod . Babak tersebut adalah babak ketika Ustaz Hamadi ingin mendapatkan pekerjaan di Darul Fattah.

Azhan Rani berkata lagi, video yang ketiga dalah video khas untuk sahabatnya Beto Kusyairy. Azhan menyatakan sekiranya ada Nur 3, pelakon yang paling layak untuk gantikan Ustaz Hamadi adalah sahabatnya itu.

Sedikit sedutan daripada video-video di bawah :

Ustaz Hamadi : Isteri saya mengh1dap sak1t p4yudara tahap 4, saya datng ke sini nak minta kerja sebagai pengetua di Darul Fattah ni.. kalau ada..

Ustaz Hamadi : Macam ni ustaz ana ni dah biasa dah mentadbir beberapa madrasah ni, ustaz j4ngan s4lah anggap, anak minta buku cek tu adalah untuk membuat audit sahaja..

Muka ustaz ni macam saya pernah lihat la.. ustaz ni ada kena mengena tak dengan Darul M0hsin .

Ustaz Hamadi : MasyaAllah ramai yang kata ana ni muka sama dengan orang ni la.. orang tu la.. haaa… ada juga yang kata muka ana ni macam pelakon Beto Kusyairi .. ana tak pernah teng0k drama dia ustaz …

Hehe…macam Beto Kusyairy yer…

Jom tonton video di bawah kalau nak tahu apa kesudahannya.

Sila KLIK simboldi sebelah kanan untuk menonton sambungan video yang seterusnya.

” Ini k0rang tak dapat teng0k kat tv atau kat iflixmy .. ini deleted scene sebab dah terlebih dari duration 15 episode.. scene Syed Hamadi dapatkan kerja di Darul Fattah ada 3 video kat sini untuk scene ni.. “

” Yang video ke 3 tu khas untuk sahabat aku Beto Kusyairy merangkap cadangan aku kalau2 nak juga buat Nur 3 dialah yang paling layak gantikan Hamadi memandangkan dia adalah d1ehardfan watak j0ker sebenar. “

” K0rang kena teng0k dia punya kuny4h wtk tu pulak macam mana. Yakinnya engkau Hamadi “

Rata-rata peminat dan pengikut Azhan Rani mengharapkan cerita Nur 2 disambung dan setuju digandingkan dengan Beto Kusyairi. Ini komen-komen mereka :

” Klo xcut stiap scene kan best..biarla lbih 15 episode pun xpe..kmi snggup “

” Kata kt diri sendiri “

” K0rang punya mata sama laa sama2 sepet, muka ann0ying gtewww hahaha boleh laa bgabung meletoppp “

” Tak best tv banyak p0tong banyak mute ger4m je “

” Klo menang kene ade nur 3 ni bang “

Sama ke tak sama mereka berdua ni.. hehe..

Kami di Berita Kopak mendoakan Azhan Rani dan sahabatnya Beto Kusyairy terus menyinari dunia seni dengan lakonan hebat mereka dan dikurniakan kesihatan yang baik. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azhan Rani by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..