Ini Yang Terjadi Apabila Si Adik Senyap-Senyap Mencur1 Lipstik Si Kakak

Habis Semua Patung Nak Di’Makeup’kannya. Reaksinya Selepas Kant0i Buat Ramai Yang Ketawa !!

Keletah kanak-kanak yang ingin berhias seperti orang dewasa kadang-kadang melucukan. Sifat kanak-kanak biasanya tidak sabar untuk menjadi seperti orang dewasa. Kadangkala apa yang mereka lakukan adalah dengan secara senyap-senyap dan mengejutkan..

Inilah yang berlaku kepada seorang kanak-kanak lelaki ketika dia ‘kant0i’ dengan kakaknya dan anggota keluarganya kerana dia telah mengambil alat make up kakaknya dengan senyap-senyap.

Kakaknya benar-benar ger4m tetapi ibubapa mereka menasihati kakaknya supaya jangan meny4kiti adiknya itu.

Menerusi video berkenaan kakaknya sangat ger4m dengan kelakuan adiknya, tetapi adiknya hanya terkedu sambil membuat muka tidak bersalah.

Apa yang melucukan ialah itu kanak-kanak lelaki itu bukan sahaja menggunakan lipstik untuk dirinya tetapi menghabiskannya untuk semua patung mainannya.

Patungnya seperti Hulk, Captain America, Minion, teddy bear, monyet dan banyak lain semuanya dipakaikan gincu. Alahai serius kelakar !!

Dia hanya berdiam diri, tidak mengatakan apa-apa sementara anggota keluarganya yang lain tertawa melihat keletahnya.

Kanak-kanak lelaki ini pasti serik mengulangi perbuatannya setelah dimarahi kakaknya. Ideanya mencur1 alat makeup kakaknya dan menghabiskan untuk patung mainan bukanlah idea yang menarik!

Tonton video penuh di bawah :

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat

Sumber : Youtube DailyPicksandFlicks by Berita Kopak