Suami Ini Cuba Merasai Bagaimana S4kitnya Untuk Melahirkan Anak. Selepas Merasai Pengalaman Tersebut, Dia Terus Memel0k Isterinya !

Isteri adalah orang yang sangat bermakna kepada keluarga. Apabila menjadi isteri, biasanya rutin kehidupannya akan terus menerus begitu. Menjaga anak, membesarkan anak, memasak untuk anak, menyiapkan anak dan segalanya yang bersangkut paut dengan keluarga. Begitulah pengorbanan seorang waniota bernama isteri.

Tetapi tahukah kita, sebenarnya peng0rbanan seorang isteri adalah ketika melahirkan anak. Mereka bersab0ng ny4wa untuk mengeluarkan kita dari kand0ngan mereka. Hanya wanita yang telah merasakan detik itu sahaja yang tahu bagaimana perasaannya.

Bagi orang lelaki, mereka takkan pernah tahu tentang ini seperti kata pep4tah ‘seberat-berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.’

Tetapi kini, untuk lelaki yang ingin merasai bagaimana pengalaman ketika melahirkan seorang anak, sekarang sudah ada alat simulasi yang akan membuat anda merasakan pengalaman melahirkan anak.

Lihat video bagaimana sekumpulan suami dari China ini mencuba menggunakan alat simulasi ini. Nampak pada mulanya mereka seperti tenang dan dapat menah4nnya, tetapi selepas itu reaksi masing-masing nampak begitu per1t semasa mereka mencubanya!

Pengalaman rasa s4kit ketika proses bersalin mulai dirasakan oleh suami- suami ini. Mereka menjer1t menahan s4kit..

Lihat reaksi suami ini, sehinggakan tertund0k menah4n rasa s4kit

Lelaki ini benar-benar merasakan pengalaman bersalin sehinggakan menget4p gigi menah4nnya!

Sampai melompat untuk menahan perasaan s4kit ketika menggunakan alat simulasi ini

Selepas merasai pengalaman tersebut, semua suami tersebut baru mengerti bagaimana rasanya untuk melahirkan seorang anak.  Seorang lelaki yang mencuba alat simulasi ini terus memel0k isterinya selepas tahu bagaimana pengorbanan seorang isteri ketika melahirkan anak

Seorang suami ketika dia ditanyakan, bagaimana rasanya melahirkan anak. Dia lantas mengatakan yang mereka sudah cukup seorang sahaja anak kerana tidak mahu isterinya merasa s4kit lagi.

Kongsikan kisah ini dengan suami anda dan menyuruhnya mencuba alat ini sekali. Pasti dia akan menyayangi anda dua kali ganda selepas merasainya!

Tonton VIDEO Suami Yang Mencuba Alat Simulasi Bersalin Ini Di Bawah

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya !

Disediakan Dan Disusun Oleh Berita Kopak

Silakan SHARE Dan semoga Bermanfaat

Sumber : Youtube