Terus Pel0k Isteri!… Lihat Reaksi Suami-Suami Ini Merasai Sakitnya Bersalin Menggunakan Alat Simulasi Bersalin… Elok Suruh Suami Anda Cuba Alat Ni!

Terus Pel0k Isteri!… Lihat Reaksi Suami-Suami Ini Merasai Sakitnya Bersalin Menggunakan Alat Simulasi Bersalin… Elok Suruh Suami Anda Cuba Alat Ni!

Ibu adalah orang yang paling mulia. Apabila menjadi ibu, biasanya rutin kehidupannya akan terus menerus begitu. Menjaga anak, membesarkan anak, memasak untuk anak, menyiapkan anak dan segalanya yang bersangkut paut dengan keluarga. Begitulah pengorbanan seorang ibu.

Sila LIKE Facebook Beritakopak Untuk Cerita dan Berita Menarik!

Tetapi tahukah kita, sebenarnya pengorbanan seorang ibu adalah ketika melahirkan kita. Mereka bersabung nyawa untuk mengeluarkan kita dari kandungan mereka. Hanya wanita yang telah merasakan detik itu sahaja yang tahu bagaimana perasaannya.

Bagi orang lelaki, mereka takkan pernah tahu tentang ini ibarat kata pepatah seberat-berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.

Tetapi kini, untuk lelaki yang ingin merasai bagaimana sakitnya ketika melahirkan, sekarang sudah ada alat simulasi yang akan membuat anda merasakan bagaimana melahirkan anak.

Lihat video bagaimana sekumpulan suami dari China ini mencuba menggunakan alat simulasi ini. Nampak pada mulanya mereka seperti tenang dan dapat menahannya, tetapi selepas itu reaksi masing-masing nampak begitu perit mencubanya!

Pengalaman rasa sakit ketika proses bersalin mulai dirasakan oleh suami- suami ini. Mereka menjerit menahan sakit..

Lihat reaksi suami ini, sehinggakan tertunduk menahan rasa sakit

Lelaki ini benar-benar merasakan sakitnya bersalin sehinggakan mengetap gigi menahannya!

Sampai melompat untuk menahan perasaan sakit ketika menggunakan alat simulasi ini

Selepas merasai pengalaman tersebut, semua suami tersebut baru mengerti bagaimana rasa sakitnya melahirkan.  Seorang lelaki yang mencuba alat simulasi ini lantas memeluk isterinya selepas tahu bagaimana pengorbanan seorang isteri ketika melahirkan anak

Ketika suami ini ditanyakan, bagaimana rasanya melahirkan anak. Dia lantas mengatakan yang mereka sudah cukup seorang sahaja anak kerana tidak mahu isterinya merasa sakit lagi.

Cuba Tag suami anda suruh dia mencuba alat ini sekali. Pasti dia akan menyayangi anda dua kali ganda selepas merasainya!

Tonton VIDEO Suami Yang Mencuba Alat Simulasi Bersalin Ini Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan semoga Bermanfaat

Sumber : Youtube.com / Shanghaiist