” Comey je Ecah dok renyeh tengok kelaku mummy dia, haha.. ” – Netizen

Video Rozita Che Wan Membuat Perangai Ketika Bersalaman Dengan Zain Saidin Buat Peminat Terhibur. Tengok Muka Aaisyah Tu Lagi Bertambah Lucu. Amboi Nak4l Ye Che Ta, Sengih-Sengih Aaisyah Tengok. Hehe !!

Tibanya bulan Syawal, family Rozita Che Wan antara yang menjadi tumpuan ramai. Seperti tahun-tahun sudah, Che Ta menyiapkan banyak persalinan untuk digayakan sempena hari raya untuk dia dan ahli keluarga yang lain.

Meninjau akaun Instagram Rozita Che Wan, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana ketika sesi bermaaf-maafan antara Che Ta dan suaminya, Zain Saidin. Untuk raya pertama Syawal tahun ini, warna biru menjadi pilihan Che Ta.

Baju Che Ta tidak pernah mengecew4kan dan Che Ta kelihatan cantik seperti selalu. Dalam video ini, Che Ta berlutut sambil bersalaman dengan Zain. Aaisyah Dhia Rana pula duduk di sebelah Zain memerhatikan gelagat Che Ta dan Zain.

Usai Che Ta bersalam dan menguc0p tangan Zain, Zain pula menguc0p tangan Che Ta. Aaisyah ketika ini sudah mula tersenyum-senyum sendirian. Che Ta pula sengaja mengusik Aaisyah dengan memuncungkan mulutnya seperti ingin menc1um Zain. Lagi lah tersengih Aaisyah dibuatnya.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 50 ribu tanda suka telah pun direkodkan untuk perkongsian oleh Che Ta ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh warganet :

” Tak tau nak cakap apa.. Dah la let0ps.. Ada pulak orang nak k1ss.. Untunglaaaa jadi che ta.. baju tu win.. “

” Cantiknya hangpa anak beranak seperti biasa.. Salam Aidilfitri sahabatku dan family.. Aisyah peghati je haha.. “

” Comey jaa ecah dok renyehhh tengok kelaku mummy dia haha.. Ecah dok sengih2 tgk mak dia.. “

” Ecah dok tgok ja kelaku mak dia haha.. apa yg di kata dlm hati tu.. Muka ecah tak boley blahhhh.. “

” Tengok aisyah duk pandang mak dia . let0pp chetaa.. selamat Hari Rayaaa cheta.. tak pernah kalah wehhhhh.. “

” Ecah usha je mak dia.. So funny tgk muka gegirl tu.. Nak4l chetaa ni.. Selamat hari raya Che Ta yang gorgeous.. “

” Comel je ecah tengok perangai mommy dia tu. hahha muka sengih-sengih camtu, fikir apa tu ecah oiii.. “

Macam-macam hal eh Che Ta, sengaja betul membuat aksi nak4l sebegitu. Aaisyah pun bukan main tersengih je melihat gelagat mommy tu. Apa-apa pun, family Che Ta memang gorgeous dan segak belaka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Che Wan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..