” Yang sulung tu menjadi-jadi handsomenya. Bakal pramugara jugak ke.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Ziana Zain Bersama Anak-Anaknya Ketika Hari Raya Raih Perhatian Peminat. Wah Masing-Masing Dah Besar Panjang, Cantik Dan Manis Belaka. Yang Sulung Tu Makin Segak Lah !!

Pelantun lagu Madah Berhelah, Ziana Zain sangat popular di kalangan peminat seni tanahair. Suara Ziana yang nyar1ng dan merdu ini menjadi keg1laan ramai peminatnya. Selain karier seni Ziana, kehidupan peribadi Ziana juga menjadi perhatian.

Umum mengetahui Ziana berstatus ibu tunggal dan mempunyai 4 orang anak hasil perkahwinannya bersama Armin Zaharin Ahmad Zambri. Muhammad Aiman, Muhammad Amar, Muhammad Airil dan Siti Nur Qaseh menjadi kekuatan buat Ziana.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Ziana Zain, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru Ziana bersama anak-anaknya meraikan Syawal. Sudah lama tidak melihat wajah anak-anak Ziana, keempat-empatnya telah pun besar dan tinggi-tinggi ke semuanya.

Si sulung Aiman membesar menjadi anak teruna yang handsome wajahnya. Tidak kurang manis juga adik-adik yang lain. Kembar Airil dan Qaseh juga tinggi hampir sama dengan Ziana. Sudah seperti kakak dengan adik-adik pula.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Ziana ini telah pun meraih ribuan tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Selamat hari raya maaf zahir batin maklong sekeluarga.. Yg sulung tu menjadi2 hensome nya… bakal pramugara jugak mcm Ayah nya ke.. “

” Selamat Hari Raya Aidilfitri Kak ziana zain.. Maaf Zahir Dan Batin.. Cantiknya baju kak zianazain.. “

” Selamat Hari Raya Diva Zack Hebat u dgn pendekar2 dan puteri .Semoga uols sentiasa dlm kesihatan dan ceria selalu.. “

” Terpaling tunggu gambar raya kak gee hehe.. Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Love you kakak ku.. “

” Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Kak zianazain & Family, semoga happy di hari lebaran ye.. “

” Selamat Hari Raya aidilfitri utk Kak ziana Zain sekeluarga.. Aiman mcm anuar zain ms muda.. “

” Selamat Hari Raya Aidilfitri to our Queen & family.. Lagu u Ko0rban cinta antara my all-time fave la Zack. Bila nak dtg Singapore lagi.. “

Seronok Ziana dan anak-anak dapat meraikan hari raya bersama keluarga. Ziana pula semakin berusia semakin awet muda. Apa-apa pun, semoga Ziana dan anak-anak sentiasa gembira bersama dan dilindungi oleh Allah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ziana Zain

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..