” Comelnya baby Jihan, Jihan pun semakin cantik.. ” – Netizen

Potret Keluarga Jihan Muse Hari Raya Aidilfitri Raih Perhatian Ramai. Alahai Comelnya Anak Kedua Jihan, Ungku Altamis Barr. M0ntel Sangat Altamis !!

Apabila tibanya lebaran, pastinya di ruangan media sosial dipenuhi dengan gambar keluarga di pagi hari raya. Masing-masing dengan pelbagai tema warna dan berpakaian cantik sempena hari raya aidilfitri.

Tidak ketinggalan buat Jihan Muse yang turut berkongsi gambar keluarga kecilnya. Pada tahun ini Jihan sekeluarga berpakaian sedondon dengan tema warna hijau dan hitam. Tahun ini juga merupakan tahun pertama Jihan beraya berempat.

Jihan telah dikurniakan seorang lagi cahaya mata lelaki pada bulan September tahun lalu. Bayi comel ini diberi nama Ungku Altamis Barr. Jihan jarang berkongsi gambar anak keduanya ini di media sosial dan gambar raya kali ini dilihat Altamis sudah pun semakin besar.

Perkongsian gambar ini telah menerima lebih 16 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Jihan juga kini semakin cantik dan manis. Kombinasi warna untuk tema pakaian hari raya Jihan juga sangat sesuai.

Jom lihat perkongsian di bawah ;

Di ruangan komen, ramai yang memberikan ucapan selamat hari raya kepada Jihan sekeluarga. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comelnya baby.. selamat hari raya Jihan dan pak ungku… Maaf zahir batin.. cantik jihan sekali tvk mcm zara zya.. “

” Comelnya . Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan  batin .. pernah tgk jihan depan2. Kecik comel je orangnya .. “

” Selamat hari raya babe dan familia . Makin berseri seri jihan.. comelnya baby jihan.. montel dan tembam.. “

” Comel betul anak anak jihan. Selamat hari raya kak jihan dan suami.. maaf zahir dan batin kak jihan.. “

” Comelnya altamis . Selamat hari raya jihan . Baby kecil tu comel lah.. dua dua anak jihan comel sangat.. “

” Comelnya baby tu.  Selamat hari raya jihan dari peminat.. cantik tema warna jihan . Sesuai sangat.. “

” Selamat hari raya kak jihan muse. Jihan semakin lawa. Tema warna kita sama lah . I love green.. sedondon..  “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidilfitri kepada Jihan Muse sekeluarga. Semoga lebaran kali ini disambut dengan lebih bermakna dan meriah daripada tahun tahun sebelumnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jihan Muse

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..