” Sayu, seb4k rasa yang berbagai-bagai. Akhirnya tang1san gembira sebelum raya.. ” – Netizen

Video Reaksi Ibu Amyra Rosli Ketika Melihat Rumah Hadiah Daripada Amyra Buat Ramai Tersentuh. Bukan Ibu Amyra Sahaja Yang Sayu Dan Terkej0t, Amyra Pun Sama Terkedu Melihat Rumah Ibunya. Cantik Sungguh Dekorasi Dalaman !!

Sebelum ini pelakon Amyra Rosli ada berkongsikan mengenai dit1pu oleh kontraktor rumah. Amyra yang sudah menjelaskan sejumlah amaun kepada kontraktor tersebut merasa kesal kerana hadiah itu untuk mama dan papanya.

Perkongsian Amyra itu mendapat perhatian dan syarikat Lentera Creative Home mengambil tanggungjawab untuk menyiapkan rumah mama Amyra ini. Meninjau akaun Instagram Amyra Rosli, telah dikongsikan video yang memaparkan suasana rumah setelah selesai diubahsuai.

Kata Amyra, dia sendiri terkej0t melihat dekorasi dalaman rumah ini kerana syarikat Lentera tidak mengizinkan Amyra untuk melihat rumah ini. Terkej0t dan terharu melihat rumah yang sebelum ini tungg4ng-langg4ng berubah sepenuhnya.

Air mata kegembiraan tidak dapat ditahan dan reaksi Amyra dan mamanya ini meruntun hati warganet. Alhamdulillah setelah diduga dengan pen1puan, impian Amyra untuk memberikan kediaman yang selesa untuk mamanya tercapai juga.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Amyra ini telahpun mendapat perhatian daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Setelah menempuh macam2 dugaan, akhirnya tang1san gembira sebelum raya.
Selamat Hari Raya aamyrarosli & keluarga.. “

” MasyaAllah Tabarakallah.. Syukur Alhamdulillah.. Happy for you and parents. Syukur Alhamdulillah.. “

” Masyaallah Tabarakallah.. Alhamdulillah sesungguhnya segala puji bg Allah .. Sayu, sebak… rasa yg berbagai2… AllahuAkbar.. “

” Myraaaaa so happy for you.. Kita pun seb4k.. Hahaha bestnyaaa mama awak dpt raya rumah baru Alhamdulillah.. “

” Siapa la pula yang pot0ng bawang ni. Seb4k pulak… Sungguh Allah akan gandakan rezki orng yg membahagiakan kedua ibu bapanya… Respect.. “

” Alhamdulillah… akhirnya… Kita pon rasa terharu tengok hasilnya setelah dugaan sblm ini.. “

” Sed1h dan gembira tengok video ni. Nampak sangat ibu dan ayah Myra terharu. Anak solehah dunia akhirat.. Allah senyum kepada orang yang bahagiakan ibu ayahnya.. “

Warganet yang menonton video Amyra ini juga turut seb4k. Betapa bahagianya hati seorang ibu apabila seorang anak menghadiahkan rumah impian sebegini. Semoga Amyra terus dikurniakan rezeki yang melimpah ruah dan bahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..