” Gorgeous, cantiknya Fathia. Sampai tak cam ni Fathia.. ” – Netizen

Kongsi Ucapan Selamat Hari Raya, Penampilan Terkini Nur Fathia Raih Perhatian Peminat. Wah Cantiknya Fathia, Lain Betul Lah !!

Pelakon wanita bernama Nur Fathia seringkali mencur1 perhatian ramai. Si cantik manis ini sememangnya memiliki peminatnya yang tersendiri. Tidak hairan lah walau pun ramai pendatang baru, lakonan Fathia masih dinanti-nantikan oleh peminatnya.

Meninjau akaun Instagram Nur Fathia, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Fathia. Dengan ucapan selamat hari raya, penampilan Fathia menarik perhatian peminat. Cantik, itu antara pujian yang diberikan oleh peminat terhadap Fathia.

Fathia yang berbaju kurung moden berwarna merah jambu ini kelihatan berbeza apabila bersolek sebegini. Looks ini membuatkan Fathia kelihatan lebih muda dan fresh. Fathia sememangnya sudah sedia cantik, ditambah sedikit solekan, lagi berseri-seri jadinya.

Berhidung mancung dan bermata bulat, Fathia ada kecantikan tersendiri. Lain orang lain pandangannya dan cantik itu sangat subjektif. Ada yang suka melihat wajah Fathia dulu dan tidak kurang juga yang suka dengan rupa Fathia sekarang.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Fathia ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Selamat hari raya Aidilfitri Fathia. cantik sangat nampak berseri-seri. Nah api, let0pan betul.. suka tengok Fathia sekarang.. “

” Gorgeous, cantiknya Fathia sampai tak cam ni Fathia. Selamat hari raya juga, maaf zahir dan batin sis.. “

” Pretty nya kak Tya, love youu.. Selamat hari raya Fatiya Latiff.. lainnya muka memang berubah terus ni.. tapi kita suka tengok muka Fathia dulu, manis.. “

” Ingatkan siapalah tadi, Fathia rupanya. Makin cantik, makin berseri, makin ayu, makin cun lah.. selamat hari raya jugak sis.. “

Memang lain betul penampilan Fathia kali ini. Warna merah jambu itu menaikkan lagi seri wajah Fathia. Sekali pandang memang tidak cam itu adalah Fathia. Jauh berbeza dengan wajah Fathia yang dahulu.

Apa-apa pun, kami juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat Fathia. Semoga kehadiran Syawal kali ini membawa lebih kebahagiaan buat Fathia dan gembira selalu bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fatiya Latiff

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..