” Gambar last tu, gaya posing tak nak kalah dengan mommy ni.. ” – Netizen

Elisya Sandha Kongsi Gambar Keluar Membeli Barangan Dapur Bersama Anaknyam Bunga Elhaq. Amb0i Bunga, Bukan Main Happy Dapat Keluar Shopping. Makin Pandai Posing Ni, Comel Sangat Tersengih Macam Tu !!

Kehadiran Bunga Elhaq dalam hidup Elisya Sandha dan Uzair Haqimy mengubah kehidupan pasangan ini. Bahtera rumahtangga ini semakin bahagia dan ceria dengan keletah Bunga yang kini sudah pun 10 bulan usianya.

Meninjau akaun Instagram Elisya Sandha, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang memaparkan Elisya keluar membeli-belah barangan dapur bersama Bunga. Untuk memudahkan pergerakan, Elisya menggendong Bunga menggunakan baby carrier. 

Seringkali orang beranggapan ianya sukar dan mencabar untuk membeli-belah dengan membawa bayi. Begitu jugalah yang bermain di dalam fikiran Elisya, namun realitinya ianya tidak lah begitu sukar jika si bayi memberi kerjasama yang baik.

Tulis Elisya di ruangan kapsyennya, ianya tahun yang bermakna kerana dapat berpuasa dan beraya bersama Bunga. Melihat senyuman Bunga boleh cair jadinya. Alahai Bunga, bukan main tersengih lagi. Yang penting gaya tu yang mahal.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Sehingga kini, posting oleh Elisya ini telahpun meraih lebih 30 ribu tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” So cute, yang last tu masya Allah comelnya dua-dua. Comel nye bungaaa ni, pilih pilih teman mmy last2 pen1ng nak ambil apa hahaha.. “

” Comelnya gambar last tu, posing sama mommy dia. C0py paste daddy dia nie, makin besar makin cute Bunga.. “

” Gambar last paling comel.. Alahaii ger4m je tengok sengih bunga. Gaya posing tak mau kal4h dengan mommy ni.. “

” Comelnya dia.. yang last tu, eeeiiii ger4m macam nak kena g1g1t. Apeni terlampau comel lah Bunga.. “

” Picture last tu, pandai bunga posing ye. Bunga OOTD with mummy, ger4m tengok senyum tu.. “

” Kenapa comel sangat ni bunga.. sengih dia tu buat kita ca1rlah. Dah pandai posing tu, lagi buat ger4m tengok bunga ni.. “

” Ala comelnya Bunga ikut mommy buat tu. Mommy cantik, bunga comel. Bunga the happy baby.. “

Semakin besar semakin terserlah kecomelan si Bunga ni. Tunggu apabila Bunga besar tentu cantik macam mommy. Apa-apa pun, semoga Bunga menjadi anak yang solehah, baik budi pekertinya dan kebanggaan keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elisya Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..