” Anak dah besar, Amy Mastura masih macam dulu juga. Awet muda.. ” – Netizen

Amy Mastura Kongsi Gambar Dan Ucapan Sempena Hari Lahir Anaknya, Adalia Tham Raih Perhatian Ramai. Wah Dah 18 Tahun Umur Anak Sulung Amy. Cantik Dan Manis Macam Ibunya Juga !!

Meninjau ke akaun Instagram Amy Mastura, perkongsian beberapa keping gambar serta ucapan hari lahir anak sulung Amy iaitu Adalia Tham telah meraih perhatian ramai. Tahun ini genap usia Adalia 18 tahun.

Setiap tahun Amy akan menyambut hari lahir anaknya dalam cara bersederhana sahaja. Lokasinya masih sama pada setiap tahun iaitu di dapur rumah mereka. Amy juga akan merakamkan gambar keluarga kecilnya ini setiap kali sambutan hari lahir.

Walaupun anak sulung Amy sudah meningkat remaja, namun penampilan Amy tetap seperti dulu. Amy tidak dim4mah usia tetap nampak muda dari usia sebanarnya yang kini sudah menjangkau usia 50 tahun.

Perkongsian Amy ini telah menerima lebih 5 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Amy turut berkongsi gambar anaknya ketika Majlis Apresiasi sekolah anaknya ketika tamatnya tingkatan 5.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Adelia. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Comel je kak amy. Kecik molek Happy birthday Adalia.. Cepat betul ank kak amy besar. tau2 sy pon dh tua juga.. “

” Selamat Hari Lahir Adalia yg ke 18.. semoga menjadi anak yg sucsess, membanggakn kedua ibu bapa dn berjaya dlm semua bidang yg diceburi.. “

” Happy birthday adaliatham , insyallah next year dapur baru akak amymasturalerr.. Anak dah besar, Amy Mastura masih mcm dulu2 jgk. Awet muda.. “

” Kak Amy, sy c0py paste nama ank kak minat punya psl.. nama ank sy nur Adalia zara.. Moga Allah makbulkan semua doa adaliatham. Selamat ulangtahun, cantik.. “

” Happy Birthday adaliatham semoga berbahagian bersama keluarga dan diberikan kesihatan yang baik selalu.. “

” Adalia 18 tahun ? Nmpk mcm kak Amy 18 tahun.. Yg mana 1 anak akak yang sama mantul mcm mak dia ? “

” Mak sentiasa muda.. apapun happy birthday kpd anak Kak Amy.. Semoga dipanjangkan umur dan dikurniakan rezeki yg melimpah ruah Aamin aamin Yaa Rabbalalamin.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 18 tahun buat Adalia Tham. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan menjadi anak yang membanggakan ibubapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy Mastura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..