” Kreatifnya yang buat kek ni, siap pusing-pusing lagi yang atas tu.. ” – Netizen

Wawa Zainal Kongsi Terima Kek Istimewa Sempena Ramadhan Daripada Sahabatnya. Dekorasi Kek Tersebut Buat Ramai Terpegun. Kalau Macam Ni, Memang Sayang Lah Nak Makan. Siap Boleh Pusing-Pusing Lagi, Cantik Sangat Kek Ni !!

Meninjau di akaun Instagram selebriti Wawa Zainal telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya telah menerima hadiah daripada sahabatnya. Menerusi video itu, Wawa menerima sebiji kek sempena bulan Ramadhan.

Tulis Wawa dia sayang untuk memot0ng dan makan kek tersebut kerana ianya kelihatan begitu cantik. Kalau dilihat, kek yang diterima oleh Wawa dihiasi pelbagai replika. Apa yang menarik ada bahagian pada kek itu boleh berpusing.

Perkongsian video oleh Wawa ini telah menarik perhatian warganet. Ada yang menyatakan kek yang diterima Wawa sangat cantik dan memuji pembuat kek itu begitu kreatif kerana menghasilkan kek yang cantik seperti ini.

Sehingga kini, perkongsian oleh Wawa menerima kek daripada sahabatnya telah mendapat ratusan komen dan puluhan ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Kalau macam ini punya cantik, memang sayang sangat nak pot0ng, apatah lagi nak makan, hehe.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang meluahkan rasa kagum melihat kek yang diterima oleh Wawa dan memuji kecantikan deco kek itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kreatifnya yang buat kek ni, siap pusing-pusing lagi yang atas tu.. Kalau saya pun sayang nak makan, hehee.. “

” Cantik sangat lah kek ni, memang tak sampai hati nak makan pun, hahaha. Ishh ger4m tengok yang begerak2 tu.. “

” MasyaAllah lawanya.. Teringin juga nak dapat kek macam ni.. Nak ada kucing boleh tak, tempah di mana kek ni.. “

” Untung lah Wawa, dapat kek cantik.. Best tengok kek tu, pandai lah yang buat kek ni, mesti tanganya kreatif sangat.. “

” Seram oii lagu. Oo shanti oom konpius nak touching ke nak sed1h.. Btw kek memang cantik sangat, sayang nak makan.. “

” Cantiknya kek, secantik penerima juga.. Sambil tengok kek, terpegun tengok Wawa, cantik lah Wawa pakai warna hitam.. Nampak menyerlah.. “

” Wehhh lawanyaaaaaa…. Simpan boleh tak, jangan potong… Cute kartun laki dan perempuan tu, mesti Wawa dan Aeril kan..

Alahai siap ada replika ketupat, biskut raya berputar atas kek, patut lah ramai yang terpegun. Memang cantik sangat, untung Wawa dapat sahabat yang baik memberikan kek istimewa buat Wawa sempena ramadhan tahun ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG w4w4_zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..