” Comel je rekod bininya dalam diam.. ” – Netizen

Norman Hakim Rekod Video Memey Suhaiza Sedang BertikT0k Dalam Diam. Gelagat Memey Buat Ramai Terhibur. Dah Macam Kena Samp0k Pun Ada Gaya Memey Tu. Tergeleng-Geleng Kepala Tu. Part Norman Kant0i Rekod Tu Lawak, Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram Norman Hakim, perkongsian sebuah video yang memaparkan gelagat Memey sedang merakam video TikT0k buat ramai peminat terhibur. Norman merakam gelagat isterinya itu tanpa pengetahuan.

Menurut Norman, pada hari tersebut Memey diberi cuti untuk tidak memasak untuk menu berbuka puasa. Jadi masa yang terluang yang ada telah digunakan oleh Memey dengan bermain telefon pintar. Bila lagi nak santai-santai kan.

Melihatkan gelagat isterinya itu, Norman telah merakam gelagat Memey yang pada ketika itu sedang melihat telefon sambil mengeleng-gelengkan kepalanya. Agaknya apalah yang dilakukan oleh Memey ye.

Namun di akhir video Memey menyedari yang dirinya sedang dirakam. Memey segera bangun dan tersipu m4lu. Perkongsian video ini telah menerima lebih lima ratus komen daripada warganet sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberikan emoji ketawa. Antara komen-komen lain yang diberikan oleh netizen :

” Dlm diri stiap org dewasa ad kanak2.. memey menang kalini.. Dh bagi cuti kan kte main la hp bkn senang cuti memasak ni.. “

” Aku tgok memey pusing kepala laju sgt. aku yg pening. apa la yg di buat tu. sampai tgok video sendiri pun memey pusing kepala hihi..lawak.. “

” Cuba bawak gi berubat kampung. Kita ikhtiar tengok.. Comel je rekod bini nya dalam diam.. Mesti kt TikTok tu pilih pakai kepala.. “

” Comel…my future husbnd nnt tk bt cam ni hntr balik rumah dia.. Hahaha ce share apa hasilnyaa.. “

” Ya Allah memey hahahahaha awat lagu tu jadi nye.. Kanak2 ribena bj pink main ape tu .. riang gumbiranya.. “

” Patut abg azan dekat telinga dia..bg sedar..jgn bia lama2 bang nnt melarat sak1t tu kena sampuk pun cantik tau.. “

” Kena sampok pun lawa.. Kene sifir ni bang.. Syikin semua ni.. tetap cantik mummy buat lagu mana pun.. “

Apakah hasil video TikT0k yang dirakam oleh Memey ye. Pastinya ia menarik kerana melihatkan wajah Memey yang asyik tersenyum. Nampaknya selepas ini pastinya Memey akan lebih berhati-hati untuk bertikt0k untuk mengelakkkan dirinya dikant0ikan, hehe.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norman Hakim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..