” Love nya gambar ni, nak nang1s tengok Fasha dan Nora dalam satu frame.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Fasha Sandha Dan Nora Danish Bersama Keluarga Besar Jejai Menyambut Hari Lahir Putra Rayfal Buat Peminat Tersentuh. Sweetnya Tengok Fasha Dan Nora Ni, Salute Lah !!

Suatu masa dahulu, Fasha Sandha dan Nora Danish pernah ‘dingin’ hubungan mereka, namun itu hanyalah tinggal sejarah dalam kamus hidup mereka berdua. Baik Nora mahupun Fasha kini bahagia bersama pasangan mereka.

Meninjau akaun Instagram Fasha Sandha, telah dikongsikan beberapa keping gambar dan video yang memaparkan suasana ketika Fasha ke rumah ibu bekas suaminya, Rizal Ashram Ramli iaitu Raja Nora.

Tidak hanya Fasha, Nora juga turut hadir ke majlis ini yang mana mereka menyambut ulangtahun kelahiran anak Fasha, Putra Rayfal. Melihat Fasha dan Nora bergambar bersama, ianya menyentuh hati para peminat mereka khasnya.

Bak kata pepatah ‘ Buang yang keruh, ambil yang jernih ‘, itu yang dapat dikatakan tentang Fasha dan Nora. Move on dari kisah lalu, mereka boleh bergembira bersama-sama semua ahli keluarga Jejai. Sweet sungguh gambar Fasha dan Nora berpel0kan tu.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya )

Perkongsian ini telahpun meraih lebih 30 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnai. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Tgk nora pun boleh jd bk dgn fasha sbb mereka ada anak-anak mereka adik brdik jd mereka tak lari mcm fmly antra 1 sama lain.. ikut cth mcm nora n fasha, kluarga pun jd mkin besar, meriah.. “

” Alhamdllah silaturahim FS Dan ND bsama bekas mentua sgt baik.. FS Dan ND memasing ada anak2 bsama ex mereka dlu.. so ikatan adik bradik wpun blain ibu tetap kekal hgga selamanya.. tbaikkkk bt FS ND Dan klga jejai.. syukur boleh bkumpul skerluaga mcm TU.. “

” Alhamdulilah good vibes and tumpang Rasa bahagia tgk keluarga ni. Pernah berp1sah, pernah bergad0h, tapi masa mengubah semua. Syukur alhamdulilah. Thanks for showing us that people can change and forgiven.. “

” Seronok tengok, ex mertua yang baik. happynya tgok kak fasha dan kak Nora satu frame mcm nie.. Semoga keluarga ini kekal bahagia hingga ke syurga.. “

” I love 1st & last picture…. semoga Allah merahmati kalian. suke betul dgn korg. Walopon dh xde bersma dh dgn ex, mmg dh xgd0h2 betul2 bersatu sebgai satu keluarga.. “

” Love nya gambar ni. Alamak nak nang1s tgok FASHA dan NORA in one frame. Moga yang baik-baik datang lepas ni.. “

” Alhamdulillah, ini yg d tgu2 selama ni.. hasil doa kta semua, sy Dr dlu nak sgt tgok fashasandha & ND bersama.. “

Contoh terbaik yang diberikan oleh Fasha dan Nora, ikatan kekeluargaan yang tidak akan put0s sampai bila-bila. Semoga Fasha dan Nora berbahagia selalu bersama pasangan masing-masing dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha, IG Nora Danish

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..