” Dia buat muka kering je. Sampai ke sudah tak nak say s0rry, haha.. ” – Netizen

Video Reaksi Anak Awal Ashaari, Lila Amina Ketika Dimar4hi Oleh Daddynya Kerana Buat Sepah. Amboi Lila, Taj4m Mata Tu Pandang Daddy. Daddy Membebel Suruh Say Sorry, Sampai Ke Sudah Lila Buat Tak Tahu. Betul Ke Anak Kedua Macam Ni, Hehe !!

Anak kedua sering dikatakan mempunyai simpt0m dan perangai yang lain daripada anak yang lain. Keras kepala dan hati batu selalu dikaitkan dengan anak nombor 2. Ibu bapa perlu pandai melayani sifat anak kedua dan kesabaran yang tinggi diperlukan.

Meninjau akaun Instagram Sinar FM, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anak Awal Ashaari, Lila Amina. Dalam video ini, Lila membuat kertas-kertas bersepah dan Awal memar4hinya kerana perbuatannya itu.

Lila yang membuat muka masam mencuka sambil memandang ke arah daddynya itu mencuit hati peminat. Amboi taj4mnya pandangan mata Lila. Awal menyuruh Lila mengutip satu persatu kertas yang bersepah itu.

Dengan muka yang comel, Lila menghulurkan kertas-kertas itu sehingga selesai kesemuanya. Awal menyuruh Lila meminta maaf, namun tidak diendahkan oleh Lila. Alahai betullah anak kedua ini ker4s hatinya, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih hampir 5000 tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Saya anak no 2. Skrg anak no 2 saya memang sedikit keras kepala / sedikit melaw4n. Mak saya cakap, biar buku bertemu ruas dengan abah dia.. “

” No 2 memang hati kering haha, perangai pel1k. Dh la susah cakap sorry pastu susah nak mengaku salah.. “

” Dia buat muka kering je haha. last sekali macam daddy tak nak cakap sorry haha.. dia buat muka lagi manis ada.. “

” Boleh pulak dia senyum hujung hujung tu, macam tak bersalah je haha. Alahai Lila.. lawak la keras batu jugak gayanya ni.. “

” Dia tak cakap seoi tapi muka dia tetap buat lagi manis haha. Hati keras sikit tapi manja sebenarnya.. “

” Syndr0me anak kedua macam ni lah haha.. daddy duk bebel-bebel suruh say sorry dia buat tak tahu je.. lucu lah Lila ni.. “

” Lagi di amboi lagi dia angin. Anak no 2 saya pun gitu. Pr0tes kuat haha. Comel betul lila buat muka kering macam tu.. sampai ke sudah tak nak say sorry.. “

Lawaklah Lila ni, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Sebijik ikut perangai daddy rupanya, sus4h nak say sorry ye Lila, hehe. Apa-apa pun, semoga Lila membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang ceria.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar, IG Awal Ashaari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..