” Cantik macam mama dan papanya si putih gebu ni.. ” – Netizen

Datuk Seri Eizlan Yusof Kongsi Kompilasi Gambar Anak Perempuannya, Zaelynn Rosa Sempena Ulangtahun Kelahiran Zaelynn Yang Kedua. Alahai Cute Betul Gambar Lepas Lahir Tu, Gebu Sungguh. Komen Mama Vie Shantie Khan Pun Sweet Je !!

Hari ini 13 April genaplah usia anak perempuan Datuk Seri Eizlan Yusof, Zaelynn Rosa yang kedua tahun. Cepat masa berlalu, terasa seperti baru semalam sahaja DS Eizlan memaklumkan tentang kelahiran baby Zaelynn ini.

Meninjau akaun Instagram DS Eizlan Yusof, telah dikongsikan kompilasi gambar baby Zaelynn sejak selepas lahir sehingga kini. Zaelynn yang mewarisi wajah DS Eizlan dan DS Natasha mempunyai kulit yang putih gebu.

Digelar baby snow white kerana kecerahan kulitnya itu, Baby Zaelynn disayangi oleh seluruh keluarga. Melihat kepada video ini,, dapat dilihat betapa kelahiran Zaelynn membawa kegembiraan buat semua.

Di ruangan kapsyen pula, DS Eizlan menitipkan doa agar baby Zaelynn dirahmati dan dilindungi oleh Allah SWT sentiasa. Tak jemu melihat wajah comel baby Zaelynn ini dan ini membuatkan warganet menjadi ger4m.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh DS Eizlan ini telahpun meraih ribuan tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Happy Birthday Baby Girl Zaelynn.. semoga menjadi anak yang Solehah, Aamiin sashaboudville eizlanyusof.. ”

” Happy birthday baby girl. Semoga Si comel snow white ni mmbesar sgn sihat, bertmbh bijak, dan smoga dalam lindungan Allah swt sntiasa.. Amin2 ya rabbal alamin.. ”

” Happy birthday comel smga membesar mnjdi ank yg solehah success Dunia akhirat in Sha Allah aamin ya rabalalamin.. ”

” Hb baby Zaelynn.. semoga sentiasa diberkati Allah SWT dlm setiap langkah meniti usia.. makin besar makin comel ni.. ”

” Happy birthday lil princess.. didoakan menjadi anak yg solehah taat ibubapa dilindungi Allah dan cemerlang dunia akhirat Amiin.. ”

” Cute baby gurL, happy birthday. smoga menjadi ank solehah & bijak, cemerlang dunia akhirat In shaa Allah.. ”

” Happy birthday fii umrik semoga di panjang kan umur di beri kan keberktan rezeki nya sehat selalu dan menjadi anak yang solih… Aamiin.. ”

” Cantik macam mama dan papanya si puteh gebu ni. Selamat hari lahir baby Zaelynn, semoga menjadi anak solehah dan penyejuk jiwa mama dan papa.. ”

Bekas isteri DS Eizlan, Vie Shantie Khan juga turut men1nggalkan komennya untuk Zaelynn :

Alhamdulillah, 2 tahun yang indah dan menggembirakan buat DS Eizlan dan DS Natasha melihat Zaelynn membesar. Semoga Zaelynn sihat selalu, menjadi anak yang solehah kepada kedua ibu bapa serta tinggi budi pekertinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eizlan Yusof

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..