” Biar betul Hayla muat kasut mak dia, panjang kaki.. ” – Netizen

Video Wawa Zainal Bersama Anak Perempuannya, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa Menari Lagu Lemak Manis Raih Perhatian Warganet. Amboi Pandai Betul Dua Beran4k Ni Menari. Hayla Pun Bukan Main Lagi Dengan Kasut Tinggi Tu !!

Siapa tidak mengenali selebriti Wawa Zainal. Kini Wawa bukan sahaja bergelar selebriti, malah Wawa antara usahawan kosmetik yang berjaya. Apa sahaja perkongsian Wawa di media sosial selalu menarik perhatian warganet.

Terbaru, Wawa telah memuatnaik satu video yang memaparkan Wawa bersama anak perempuannya, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa. Dalam video itu, Wawa dan Hayla cantik mengenakan baju kurung kedah sedondon warnanya.

Kedua-dua anak beran4k ini telah menari bersama mengikut rentak lagu bertajuk ‘Lemak Manis’ . Tulis Wawa di ruangan kapsyen, Wawa pernah ditolak masuk ke kelab seni dan kebudayaan pada satu ketika dahulu.

Namun apa yang menarik perhatian warganet adalah penampilan Hayla yang comel mengenakan kasut tumit tinggi. Ada yang meneka yang kasut yang dipakai oleh Hayla itu adalah kasut Wawa. Sehingga kini, video Wawa dan Hayla telah menerima ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang menyukai perkongsian video oleh Wawa dan memuji Wawa serta Hayla pandai menari. Antara komen-komen menarik adalah :

” Biar betul Hayla muat kasut mak dia, panjang kaki.. Pandai Hayla menari, semuanya sama dengan mummy.. “

” Amboiiii anak dara ni kasut tinggi dia.. Jaga jaga chek tak0t terpeli0t satgi pakai tak beraya rumah orang lah taun ni jawabnya.. “

” Nape la Wawa ni omey sngt.. Suke tgk, moga hepy slalu bsama famili.. Wawa dan Hayla dah macam adik dan kakak.. “

” Pandai la dua beranak ni nari, comelll gitteww.. Siapa tangkap video ni, tak centre ni nak terkeluar Hayla dari video.. Mesti Aeril kan, haha.. “

” Cantiknya sedondon dua-dua ni.. Hayla kejap dah besar kan, pakai kasut mama ke tu, tak lama lagi smua kasut mama dah blh Hayla ambil, hehe.. “

” Amboi kita kalah tengok kasut Hayla.. Pandai ye Hayla menari dengan kasut tinggi tu, tapi hati2 tau.. “

” Hayla ni memang mini Wawa sebiji betul.. Alahai manis betul tengok dua2 menari, sopan je, heheee.. kena betul dengan tajuk lagu.. “

Amboi pandai betul Hayla mengikut rentak tarian ibunya. Makin cantik anak dar4 Wawa ini, saling tak tumpah wajahnya seperti Wawa. Selain Hayla, Wawa turut mempunyai tiga orang cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, Ayya Soffya dan Muhammad Fahri.

Silakan SHARE..

Sumber : IG w4w4_zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..