” Jep ni imaginasi dia tinggi daripada art, sak1t perut tengok dia lukis.. ” – Netizen

Video Jep Sepahtu, Rahim, Angah Dan Siti Elizad Belajar Menjadi Barista Buat Ramai Terhibur. Part Jep Lukis Corak Atas Permukaan Air Kopi Tu Paling Kelakar. Nak Lukis Muka Ronaldo Tapi Terlukis ‘ Kereta Dekat Bengkel ‘ Yer Jep, haha !!

Meninjau di akau Instagram radio Sinar telah berkongsi beberapa radio yang memaparkan telah menjemput beberapa orang Barista datang untuk mengajar cara membuat kopi yang betul menggunakan mesin dan menjadi Barista.

Dalam video itu, penyampai radio Sinar iaitu Jep Sepahtu, Rahim, Angah dan Siti Elizad tekun mendengar taklimat yang disampaikan oleh seorang Barista. Manakala lain-lain video pula adalah telatah Jep, Rahim serta Elizad mencuba untuk melukis corak apa yang mereka inginkan di atas air kopi masing-masing.

Kelihatan Elizad memilih lukisan corak sebiji Epal di atas air kopinya dan lukisan itu dilihat agak menjadi. Manakala Rahim pula telah mencuba melukis corak seekor dolphin dan betuk hati di atas permukaan air kopinya.

Namun apa yang mencu1t hati adalah video Jep yang pada awalnya ingin melukis wajah Ronaldo namun tidak menjadi dan lukisannya bertukar menjadi sebuah kereta. Hasil lukisan Jep tersebut telah mengund4ng tawa rakan-rakannya yang melihat.

Jom tonton video-video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai repson diberikan warganet dan rata-ratanya terhibur menonton video yang telah dikongsikan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Jep ni imaginasi dia tinggi daripada art, sak1t perut tengok dia lukis. Punya lah tunggu nk tengok hasilnya, haha h4mpeh betul.. “

” Rahim, tu dolphin ke ikan laga hahaha. Ad0i macam2 yer yang dorang lukis, rasa lukisan Elizad nampak cantik skit, haha.. “

” Bang Rahim, lidah Tu terkeluar sikit ya. Nasib baik Jep tak nampak bang klu nampak confirm kena tarik dah, haha.. “

” Aku je ke nampak epal Elizad macam rabbit, hahaha halh epal pun epal lah, janji happy kan, hahahahaha.. “

” Antara semua rasa tangan yang kreatif adalah Elizad, hahaha yang lain punya corak semuanya hancusss hehehe.. “

” Jep tu tak fokus lah tu, tengah buat live juga, nak melukis lagi. Last2 kereta di bengkel yang dilukisnya, hahahahaha.. “

 ” Jep memang tak nak kalah, buat apa je semua boleh. Tapi hasilnya memang kelakar sangat lah, sabar jalh.. “

Kelakar lah dengar Jep cakap ‘ kereta dekat bengkel ‘, sempat Rahim menyak4t yang Jep tidak mempunyai bakat melukis. Apa-apa pun memang menarik perkongsian oleh Sinar pada kali ini. Boleh lah ramai yang tahu cara betul untuk membuat kopi menggunakan mesin khasnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG sinar_my

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..