” Naik hairan Ayash dengar daddy cakap, comel betul budak bulat ni.. ” – Netizen

Video Terbaru Gelagat Anak Shuib Sepahtu, Ayash Affan Buat Ramai Yang Ger4m Melihat Kecomelannya. Masa Abang Matin Menyanyi Bukan Main Lagi Ayash Senyum. Masa Daddy Menyanyi Terus Buat Muka Malas Layan, Hehe !!

Ayash Affan anak pelawak terkenal, Shuib Sepahtu dan arw4h isterinya, Siti Sarah Raissuddin ini kini sudah semakin membesar. Bukan sahaja sihat tubuh badannya, malah wajah Ayash juga kelihatan begitu comel.

Sering kali video mengenai Ayash dikongsikan Shuib di akaun Instagram pasti menarik perhatian ramai. Terbaru, Shuib telah memuatnaik video yang memaparkan sedang memegang Ayash dan mereka berada di dalam kereta.

Kedengaran suara anak ketiga Shuib, Matin telah menyanyikan lagu yang pernah viral iaitu ‘Kotang Kepong Pong, Kotang Keshong’. Kelihatan Ayash tersenyum ketika mendengar abangnya menyanyikan lagu tersebut.

Namun ketika Shuib pula menyambung menyanyikan lagu itu, wajah Ayash seperti kehairanan dan melihat screen telefon yang sedang merakam telatahnya. Sehingga kini, video terbaru Ayash telah menerima lebih 64 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecomelan Ayash dan ger4m melihat gayanya di dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Naik hairan Ayash dengar daddy nyanyi, comel betul budak bulat ni makin besar makin handsome.. “

” Ayashhhh ger4mnya tengok, makin sihat makin b4mbam ye. Manis sungguh senyuman Ayash.. “

” Hai handsome boy, rasa nk je pel0k2 Ayash tengok video ni, sebab comel sangat lah Ayash sekarang.. “

” Allahu tau2 dh besoooo pun dia. Makin encem dh. Semoga dipermudahkan segala urusan Shuib sekeluarga, aamiin.. “

” Hensemnya Ayash, ger4m betul aunty tgk pipi tu, mcm nak picit2 mix combination muka Arw4h dan Shuib. Senyuman dia mcm arw4h Sarah.. “

” Masyallah Handsomenya Ayash Affan, makin lama nampak ayash iras arw4h ibu. Moga Ayash jadi anak yang soleh ya sayang.. “

” Hahahaa time Matin nyanyi kemain senyum, time daddy nyanyi terus buat muka malas layan, haha pndai betul lah Ayash comel ni.. “

Alahai Ayash, comel betul buat muka macam tu, manis senyuman Ayash. Patut lah ramai yang ger4m tengok. Apa-apa pun semoga Ayash terus membesar dengan baik dan menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG shuibsepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..