” Cepat betul perut dia besar, twin ke.. ” – Netizen

Video Terbaru Usahawan Kosmetik, Eriyca Baiduri Atau Madammu Yang Kini Sedang Hamil 3 Bulan Raih Tumpuan Ramai. Wah Dah Nampak Jelas Baby Bump. Cantiknya Madammu, Berseri-Seri !!

Eriyca Baiduri Abdul Rashid atau mesra dengan panggilan Madammu merupakan seorang usahawan kosmetik yang terkenal dan berjaya. Madammu mula dikenali ramai selepas bergelar penaja untuk majlis anugerah hiburan berpestij.

Umum juga mengetahui yang Madammu kini sedang berbadan dua untuk anak sulungnya setelah beberapa tahun mendirikan runahtangga. Untuk mendapat cahaya matanya ini, Madammu menggunakan rawatan IVF.

Meninjau ke akaun Instagram, sebuah video yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Ini kerana sudah jelas kelihatannya ‘ baby bump ‘ Madammu yang kini berusia 3 bulan. Pastinya kelahiran si comel ini sudah tidak sabar dinantikan.

Sejak artikel ini ditulis, perkongsian video ini telah menerima lebih 9 ratus tanda suka daripada warganet. Walaupun sedang berbadan dua, penampilan Madammu tetap cantik dan anggun seperti selalu.

Jom tonton video di bawah ;

Di ruangan komen, ramai yang mendoakan agar urusan Madammu dipermudahkan sehingga bersalin nanti. Antara komen-komen yang diberikan :

” Nampak dah baby bump, cantik betul madammu. Happy tgk bila tgk orang bawa perut.. semoga dipermudahkan urusan.. “

” Twin ke madam.. doakan saya dapat bby girl. Now baru 2 bulan.. semoga dipermudahkan urusan.. cantik sungguh madammu.. “

” Alhamdulillah Syukur.. Semoga Dalam lindungan Allah Swt & Rasullullah Saw.. Ameen.. mesti comel dan cantik anak madammu..Β  “

” Alhamdulillah masyaAllah. 3 bulan baby bump nampak macam multiple pregnancy. Ia ke?.. kalau twin mesti best.. “

” Alhamdulilah Semoga madammu dlm lindungan dan pemeliharaan Allah SWT. Masih menunggu nak masuk 3 tahun.. “

” Cepat betul perut dia besar. Aku pula excited.. saya lima bulan tak nampak lagi baby bump. Excited la tengok. Tk sabar tgk bby.. “

” Aku 9 bulan baru baby bump cmni. Cute la. Semoga dipermudahkan segala urusan.. preggy pun cantikk.. “

Kami di Berita Kopak juga mendoakan agar segala urusan Madammu dipermudahkan sehingga ke tempoh melahirkan nanti. Semoga Madammu dan bayi di dalam kandungan sentiasa sihat walafiat. Comel sangat baby bump Madammu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noirbeauty.wana, Madammu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..Β