” Auch 1st time tengok, cantiknya future wife Radin ni.. ” – Netizen

Radin Era Kongsi Video Dan Ucapan Sempena Ulangtahun Kekasih Hatinya. Wajah Bakal Isteri Radin Raih Perhatian Warganet. Wah Manis Dan Ayu Orangnya. Ada Yang Cakap Sekali Pandang Macam Muka Mawar Karim !!

Bukan selalu penyampai radio stesen Era, Radin Era berkongsikan perihal peribadinya di media sosial. Bagi yang mengikuti akaun Instagram Radin, hanya tentang kerja dan aktiviti pengacaraan Radin sahaja yang dikongsikan.

Meninjau entry terbaru Radin di Instagramnya, telah dikongsikan satu video yang memaparkan wajah kekasih hatinya bernama Azlina Idris. Radin turut mencoretkan ucapan istimewa buat Azlina sempena ulangtahun kelahiran Azlina yang jat0hnya pada 8 Disember.

Mendoakan agar segala yang dihajati oleh kekasihnya ini dimakbulkan oleh Allah, perkongsian oleh Radin ini mendapat perhatian daripada warganet. Manis dan cantik buah hati Radin ini, sama cantik dan sama padan.

Ada juga warganet yang mengatakan wajah Azlina kelihatan seperti wajah usahawan tudung, Mawar Karim. Tidak kurang juga yang mendoakan agar Radin dan Azlina cepat disatukan sebagai pasangan suami isteri kelak.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, lebih 10 ribu likes telahpun direkodkan untuk posting oleh Radin ini. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Cantiknya future wife Radin ni. Happy birthday Azlina Idris.. ” – Fatin Afeefa

” Eh eh birthday sama dengan mak aku lah. Bersemut sweetnya la hai Radin ni. Kawin jangan lupa ajak radin hehe.. “

” Auch 1st time tengok, cantiknya buah hati Radin ni. Semoga cepat nikah kalian, tak sabar nak tengok radin naik pelamin.. “

” Dj radio memang semua isteri atau awek lawa-lawa eh din. Happy birthday buah hati Radin yang cantik.. “

” Diabet1c stage 4 ni, sweet sangat couple ni. tak sabar nak makan nasi minyak radin. Serius lawa ayu je bakal wife radin ni.. “

” Happy birthday sayang radin punya. wow lawa sangat sejuk mata memandang. Moga cepat kahwin radin.. “

” Sekali pandang macam Mawar Karim.. cantiknya first time tngok kekasih hati pengarang jantung Radin ni.. “

Untunglah ada kekasih cun dan ayu seperti ini, semoga cepat-cepatlah ke jinjang pelamin ye Radin. Lambat-lambat nanti tak0t dikeb4s orang, melep4s pulak hehe. Apa-apa pun, selamat ulangtahun kelahiran Azlina dan semoga berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Radin Era, IG Azlina Idris

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..