” Amboi, dah pandai eh nak yang cantik-cantik je.. ” – Netizen

Video Perbualan Jebat Jayden Dengan Seseorang Mengenai Adik Cantik Buat Ramai Terhibur. Part Mak Adik Cantik Tanya Soalan Tu, Jujur Betul Jebat Jawab. Selamat Dia Tak Jawab ‘Phuii’, Ish Tak Pernah Tak Kelakar Jebat Ni !!

Gelagat Jebat Jayden sering dikongsikan di media sosial. Ada sahaja gelagat Jebat yang menghiburkan dikongsikan sama ada di Instagram atau pun Tik T0k. Jebat yang berusia 4 tahun sangat gemar berceloteh.

Meninjau ke akaun Instagram, satu video telah dikongsikan di mana Jebat sedang berbual bersama seorang wanita. Jebat menyatakan yang dia tidak sabar menanti kehadiran seseorang yang digelar sebagai adik cantik.

Adik cantik tersebut merupakan anak kepada wanita tersebut. Lalu, wanita tersebut bertanya sama ada dirinya juga cantik. Namun respon yang diberikan membuatkan ramai terhibur. Ad0i, sampai hati ye Jebat, haha.

Video ini diambil menerusi satu akaun TikT0k bernama Herrajennaira dan ia telah menerima lebih 200 tanda suka apabila diulangsiar di akaun Instagram. Jebat ni tidak pernah tidak kelakar. Ada sahaja jawapan sp0ntan daripada Jebat.

Jom tonton video di bawah :

Antara part yang membuatkan ramai terhibur apabila melihat gaya Jebat yang terkej0t. Antara komen-komen yang diberikan :

” Tunjuk sikit mana adik cantik tu.. dia punya terkej0t tu hah macam terkej0t sangat .. haha.. pandai kata tak samo.. “

” Amboi dah pandai eh nak yang cantik2 jer.. dia punya terkej0t tu terkej0t betul.. haha.. sampai hati.. haha.. “

” Hi lah jebat, ger4m.. petah je bercakap.. adik cantik pulak.. nasib jebat tak jawab puii, ger4m aku jayden ni.. “

” Tak sama.. haha.. always cute jayden.. jujur , muka tak sama.. haha.. Jujur betul jebat.. haha.. always kelakar.. “

Sekadar info, Jebat merupakan anak kepada pelakon, Sharnaaz Ahmad bersama bekas isterinya yang merupakan kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila. Jebat baru berusia 4 tahun namun sudah pandai berceloteh walaupun agak pelat.

Pastinya suasana di rumah Jebat sentiasa tidak sunyi apabila adanya Jebat yang kelakar. Kanak-kanak seusia begini memang seronok untuk dilayan berbual. Kanak-kanak selalunya jujur apabila bercakap. Betul tak?

Silakan SHARE..

Sumber : IG Beritakopak, Noor Nabila, Tiktok Herrajennaira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..