” Salute betul Faz dukung Fatima non-stop ke hulu ke hilir.. ” – Netizen

Video Percutian Fazura Bersama Keluarga Ke Langkawi. Humble Sungguh Fazura Melayani Peminat Nak Bergambar Sambil Dukung Fatima. Siap Ada Surpr1se Lagi Kat Bilik Hotel Sempena Birthday Fazura !!

Meninjau akaun Instagram Fazura, telah dikongsikan beberapa buah posting yang memaparkan Fazura bersama Fattah Amin, anak mereka, Nur Fatima Aisya dan ahli keluarga Fattah dan Fazura yang lain sama-sama bercuti di Pulau Langkawi.

Setelah berbulan merancang percutian ini, akh1rnya Fazura dapat meluangkan masa bersama keluarga tersayang. Fazura dan Fattah sememangnya pasangan yang mesra dengan peminat dan ianya dapat dilihat dalam video ini.

Peminat yang melihat Fazura dan Fattah mengambil gambar bersama bintang kesayangan mereka ini. Fatima juga behave sahaja, comel berpimpingan tangan bersama sepupunya. Sifat penyayang Fazura sebagai seorang ibu juga dipuji oleh peminat.

Selain itu, hotel penginapan Fazura sekeluarga juga amat selesa dan memberikan service yang baik. Surpr1se birthday Fazura juga diaturkan oleh pihak hotel dengan dekorasi belon di dalam bilik, kek birthday dan beberapa keping gambar Fazura bersama Fattah diletakkan bersama.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Fazura ini telahpun meraih perhatian dan sehingga ini mencatatkan lebih 60 ribu tanda suka. Antara komen-komen peminat :

” Kami yang tengok video ni rasa tumpang happy. tak pun sruh asstnt yg bwa kn mcm artis lain, terbaik la fazura ni. Jiwa keibuan yg terserlah.. “

” Ya Allah salute betul Faz dukung Fatima non stop. kalau kita nahhh amikla anak ni haha. tak pakai stroller pun.. “

” Tak juga stroller, rasa nak tolong dukungkan je Fatima tu sebab tau leng0h. Nampak nyamma clingy tu. Slalu mmg fattah je yg dukung. Nak manja dgn mommy dia la2. Tau birthday mommy dia.. “

” Leng0h tangan, Fazura sangat mak-mak. Bagusnya lah mommy Nyanma ni. Friendly dan humble sangat.. “

” Pergi holiday mesti both family ikut.. lovee sangat. Lain dr yg lain.. biasa holiday kita2 je, tp fattzura always bwk dua-dua keluarga.. “

” Fatima so cute didukung kehulu kehilir larat pulak missfazura tu. kalau I dah pat4h pinggang. enjoy your trip and happiest birthday to you.. “

” Sempoi sangat Faz ni dari dulu sampai sekarang. Mesra alam sungguh Fazura ni, low profile dan tak s0mbong.. Baik sangat layan peminat.. “

” Kuat g1ler faz…. aku yg gem0k dan sado ni pun tak larat dukung anak lama-lama.. sak1t pinggang oii.. “

Percutian yang pastinya mencipta memori baru buat Fazura sekeluarga. Selamat bercuti Fazura dan selamat hari ulangtahun kelahiran daripada kami di Berita Kopak. Semoga berbahagia selalu bersama suami dan anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..