” Bestnya, dua kombinasi suara yang mantap.. ” – Netizen

Video Dato’ Seri Siti Nurhaliza Berselawat Dengan Farhatul Fairuzah Raih Perhatian Ramai. SubhanAllah Merdunya Suara Tokti Dan Farhatul Berselawat. Mendayu-Dayu, Merem4ng Dengar !!

Kemerduan suara penyanyi nombor satu negara iaitu Dato’ Seri Siti Nurhaliza tidak boleh disangkal lagi. Selain kemerduan suara ketika menyanyi, kemerduan suara Dato’ Seri Siti berselawat turut mencur1 tumpuan peminat.

Meninjau ke akaun Instagram, satu video Dato’ Seri Siti berselawat bersama Farhatul Fairuzah telah dikongsikan. Malah Farhatul juga memuji kemerduan suara emas Dato’ Seri Siti yang sangat humble orangnya.

Apabila suara Dato’ Seri Siti bergabung bersama suara Farhatul berselawat, ramai memuji ia merupakan satu kombinasi suara yang mantap. Wah seronok mendengar selawat yang merdu sebegini, boleh menenangkan jiwa.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 57 ribu tanda suka daripada warganet setakat ini. Malah di ruangan komen, ramai yang memberi simbol ‘ love ‘ sebagai tanda suka. Farhatul juga mengajak beramai-ramai berselawat bersama.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang memuji kemerduan suara kedua-duanya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen di ruangan komen :

” Masha Allah bestnyaa suara dua kombinasi suara yang Mantap.. Boleh laa ajak tokti join kelas taranum dan tahsin kita nnt.. “

” Bismillahi masha Allah sedapnyaaa suara.. bilelah kite dpt jumpe dgn tokti ni.. dpt tgk dlm ig n you tube jek.. “

” MasyAllah sedapnya alunan ya.. Allahuakbar terikut2 kita berselawat sama. Subhanallah. merduuuu.. merdu keduanya.. “

” Best, Masha Allah tabarakallah. Allahuma solli ala sayyidina muhammad.. nak tido dgar suara mak iti.. mendayu dayu.. “

” MashaaAllah, indah sungguh.. Dengar suara Farhatul merem4ng bulu roma.. Dto siti nasyid pn dgr mcm lagu raya.. “

” Masyaallah merdu nya.. Sedapnya combo suara Farha dan Tokti MasyaAllah tak jemu ulang.. berulang2 tengok.. “

” Masha Allah sedapnya suara.. Subhanallah… dan inilah selawat yg mak saya dgr sblm mak saya dipanggil Ilahi.. “

Kalau suara sudah sedap, menyanyi atau berselawat sekalipun tetap sedap didengar. Suara Dato’ Seri Siti apabila bercakap juga sedap seperti menyanyi. Pastinya lagi merdu jika Dato’ Seri Siti bertaranum pula.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bunga Farhatul Fairuzah, ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..