” Punya la cute mata sepet tu, macam Eshaal muka Isa ni.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Ketiga Stacy, Isa Yang Berusia 1 Bulan Lebih Cur1 Perhatian Peminat. Wah Baru Nampak Muka Close Up Isa. Sebijik C0py Paste Muka Kakak Eshaal Lah. Comelnya Isa !!

Pada 6 Ogos yang lalu, penyanyi Stacy Anam dan Akim Ahmad telah pun selamat menimang cahayamata ketiga mereka. Sememangnya impian Akim untuk memiliki seorang anak lelaki dan hasratnya ini dimakbulkan oleh Allah.

Meninjau akaun Instagram Beyshal, telah dikongsikan satu video yang memaparkan wajah penuh Isa. Jika sebelum ini wajah Isa hanya nampak sipi-sipi sahaja, namun kali ini peminat boleh melihatnya secara dekat walaupun matanya diletakkan dengan filter cermin mata hitam.

Ramai peminat memuji wajah comel Isa dan mengatakan Isa saling tidak tump4h seperti wajah Eshaal. Mata sepet itu memang trademark untuk adik beradik cute ni. Makin temb4m dan sihat Isa yang kini berusia sebulan lebih.

Pada perkongsian terdahulu, ada dipaparkan reaksi wajah Eshaal dan Bella ketika melihat Isa buat pertama kali. Terujanya Eshaal melihat wajah adik, rupanya adik muka seiras seperti Eshaal cuma bezanya Isa dalam versi lelaki.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Beyshal ini telahpun meraih lebih 2200 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Ala cutenya, perght spek hitam tu mahal tu Isa. Ikut muka Eshaal sangat baby Isa ni.. “

” Aww mata sepet jugak macam kakak Eshaal. Kiut ikut Eshaal lah muka tu. Sebiji muka mamy la baby Isa.. “

” Comel sangat, muka sama macam Eshaal lah ni. versi lelaki hehe, adik Bella dan Eshaal ni.. “

” So cute la Isa, macam kak Eshaal je. Muka daddy dia pun ye jugak ni, ish cute lah hero sorang ni.. “

” Wah baby Isa ikut muka Kak Eshaal lah, handsome boy ni nanti. Comel, haluu baby Isa.. “

” Macam muka kak Eshaal jua hehe, rambut pac4k tu hehe. Isa yang comel, sebijik muka kakak.. “

” Punya la kiut, macam Eshaal muka Isa ni. mata sepet tu buat lagi comel dan handsome lah Isa.. “

Pelengkap kehidupan mommy, daddy, kak Bella dan Kak Eshaal lah Isa. Semoga Isa membesar dengan sihat selalu, menjadi anak yang soleh, adik yang baik terhadap kakak dan insan yang berguna apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Beyshal, IG Stacy Anam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..