” Hampir sama doh suara, sak1t perut gelak. Berdekah aku.. ” – Netizen

Video-Video Persembahan Kumpulan UBI Di Pentas Final Muzikal Lawak Superstar 3 Buat Penonton Berdekah Ketawa. Part Video Dato’ Yusuf Haslam Tu Dah Lawak, Tambah Namie Jadi Yoe Parey Lagi Kelakar. Tahniah UBI Juara !!

Semalam menyaksikan kumpulan lawak UBI diangkat sebagai Juara Muzikal Lawak Superstar Musim 3. Menump4skan kumpulan Cili, Bahroy dan OOD, UBI menang mendapat 5 bintang untuk 2 persembahannya semalam.

Dengan tema santai dan benua, Kumpulan UBI menepati jangkaan peminat. Gandingan Fad, Sharif dan Namie benar-benar membuatkan penonton dan juri terhibur. Meninjau akaun Instagram Zon Lawak, telah dikongsikan sedutan video ketika UBI membuat persembahan.

Pada pusingan pertama, UBI menampilkan kelainan dan kreatif sekali dengan meminta bantuan Dato’ Yusuf Haslam sebagai watak tambahan dalam persembahan mereka. Memang berbeza jalan cerita dan penguasaan pentas UBI untuk pusingan pertama ini.

Pentas MLS3 semakin gamat ketika UBI muncul membuat persembahan di pusingan kedua. Namie menggayakan watak seperti Yoe Parey dan ini membuatkan Dato’ Awie sendiri ketawa besar. Lawak namun maksud yang hendak disampaikan oleh UBI sangat bagus.

Jom tonton video di bawah ( video penuh di hujung artikel )  :

( Video pusingan pertama ) 

( Video pusingan kedua ) 

Lakonan dan lawak oleh UBI ini telahpun mendapat tep0kan gemur0h daripada penonton di auditorium dan juga di rumah. Antara komen-komen warganet :

” Hebat betullah persembahan kedua kumpulan UBI ini. Saya sangat suka disamping rasa seb4k dibuatnya. Syabas.. “

” Mmg terbaik. Lawak natural tak nampak dip4ksa. Diselangi pula dengan mcm2 lagu mmg kena dgn konsep MLS. Paling penting nasihat setiap minggu mmg mantapp.. “

” Tahniah byk nasihat Dan teladan di tonj0lkn.. Kreatif.. Memang patut JUARA. Ubi mg the best .. masing2 Ade karakter yg menarik.. tahniah ubi.. “

” Nami Memang menjiwai watak betul, dengan suara dan tingkah laku hampir same. Kalau tutup mata mesti ingat Yoe yang ade atas pentas tu.. “

” Nami ni gifted tol lah…. semua bnda mjadi hahahaha dorang layak juara. Dalam lawak ada nasihat yang berguna.. “

” Tahniah ubi, selayaknya jadi juara. Yoe parey, memang menjadi betullah Namie ni. suka berdekah aku.. “

” Hmpir sama doh suara sakit perut gelak. Tiru suara yoe, lawaklah korang bertiga ni, ubi selamanya.. “

Fad, Sharif dan Namie juga merungkaikan maksud di sebalik nama UBI iaitu Untuk Bersama Insha Allah. Simboliknya mereka tidak akan berp1sah dan akan selalu bersama. Tahniah UBI atas kejayaan ini dan semoga lebih maju jaya pada masa akan datang.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zon Lawak, Youtube Channel Astro Gempak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..