” Pipi tu dah bulat betul, penuh screen. Hehe.. ” – Netizen

Semakin Sihat Dan Bamb4m, Wajah Comel Anak Elisya Sandha Jadi Tumpuan Peminat. Dah Berapa Agaknya Berat Bunga Ni. Makin Lebar Pipi Tu, Hehe !!

Sedar tak sedar, sudah 3 bulan usia si kecil bernama Bunga Elhaq ini. Mewarisi kecantikan mommynya Elisya Sandha, Bunga kelihatan lebih seiras dengan wajah daddynya, Uzair Haqimy. Peminat juga ramai yang mengatakan Bunga kelihatan seperti nannanya, Sheila Rusly.

Sebagaimana anak selebriti lain, Bunga juga mempunyai akaun media sosial miliknya sendiri yang mana sehingga kini telahpun mencatatkan seramai 71.6 ribu followers. Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Bunga, sekeping gambar terbaru Bunga telahpun dimuatnaik.

Bunga yang suka senyum ini sudah kelihatan semakin temb4m pipinya. Lihat sahajalah gambar Bunga, memenuhi screen dengan mata sepet dan senyuman manisnya itu. Hai lah Bunga, manalah peminat tidak ger4m melihat Bunga, cute sangat.

Di ruangan kapsyen pula, pertanyaan diberikan untuk peminat agar meneka berapa agaknya berat Bunga sekarang. Ada yang meneka 6 kilogram dan 5.5 kilogram berdasarkan gambar yang ditunjukkan ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sehingga kini, posting tersebut telahpun meraih lebih 2000 tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Masya Allah comelnya Bunga, so sweet so cute pretty little Bunga Elhaq. Ok set jadi wallpaper hehe.. “

” Comelnya senyuman dia, ger4m aihh. Halah halah, cute sangat ni. Daddy sangat Bunga Elhaq.. “

” Comelnya sebiji muka ayah dia, alooo manisss macam gula. Pipi tu dah bulat betul, mesti 6 kg ni.. “

” Comel sangat-sangat, sebijik muka daddynya. Comel betul Bunga, penuh screen hehe. 6 kg kot ni.. “

” Gebunya, hai lah baby awat baby baby lagi dah cantik sangat ni. Awak comel sangat lah Bunga.. “

” 5.5 kg, ke 7 kg hehe bunga comel. ca1r hati ini dengan senyumannya wahai baby bunga, Subhana Allah.. “

” Chubbynya pipi tu bunga, ger4m rasa nak cubit cubit je. manalah nanna tak ger4m dengan bunga, comel sangat ni. manis besar nanti ramai lah kumbang nak hinggap pada si bunga.. “

Hai lah Bunga, ni boleh tahan leng0h juga kalau diriba si Bunga. Yang penting Bunga membesar dengan sihat. Semoga Bunga menjadi anak yang solehah, penghibur hati seluruh keluarga dan happy go lucky seperti mommy dan nanna okey.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bunga Elhaq , IG Elisya Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..