” Comel anak dar4 Puteri Sarah, macam mama dia sebiji.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Anak-Anak Puteri Sarah Liyana Pergi Ke Sekolah Raih Perhatian Ramai. Cantik Sangat Sumayyah, Syaikhul Pun Handsome !!

Meninjau ke akaun Instagram Puteri Sarah Liyana, perkongsian video dan gambar kedua anaknya pergi ke sekolah telah meraih perhatian ramai. Syaikhul Islam dan Sumayyah dilihat sangat gembira hendak pergi ke sekolah.

Sumayyah memakai gaun berwarna pink dan memakai cekak dilihat sangat comel dan cantik. Manakala abangnya pula memakai seluar jean pendek dan berbaju warna kuning, wajah Syaikhul saling tak tump4h seperti bapanya.

Anak-anak sememangnya sangat gembira untuk pergi ke sekolah kerana dapat bertemu dengan kawan-kawan. Di sekolah juga selalunya sangat seronok dengan pelbagai aktiviti ketika belajar. Lihatlah senyuman pada kedua mereka.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian video dan gambar ini telah menerima lebih daripada 10 ribu tanda suka daripada warganet. Wajah kedua adik-beradik ini sememangnya nampak seperti mini Puteri Sarah dan Syamsul.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar dan video seterusnya.. )

Ramai memuji kecantikan anak perempuan Puteri Sarah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen di ruangan komen :

” Yg part last Tu knpa plk mcm sed1h.. Syg kamu berdua… Walaupun makcik tak pernah jumpe… terus kuat wahai anak.. “

” Comel sumaayah pakai dress ngn hair dia subhanaallah cantik nya.. Mcm syansul dan puteri sarah junior.. ensome dan comel.. “

” Suka sgt tgk dua beradik ni.. moga ikatan abg adik sampai hujung nyaw4.. Adik ni dah beso mesti lawa ni jadil rebutan rmai .. “

” Comel ye anak d4ra puteri sarah mcm mama dia sebiji comel.. Mak ayah cantikkkk.. Anak pun cantikkkk.. Semuga menjadi anak yg SOLEH Dan solehah.. “

” Masyallah hensem dan comel nye .. so cute dua beradik ni, moga di lindungi Allah selalu.. jadi anak yang baik tau.. “

” Comelnye anak2 puteri Sarah Liyana. alahai suka nya tgk anak sarah ni. brrtuah anak cute2.. cantik sangat si adik.. “

” Alhamdulilah.. anugerah terindah Moga both jadi anak yg soleh dan solehah… Aamiin.. byk muka papanya. moga brrsatu kembali.. “

Ramai juga yang mendoakan agar kedua adik-beradik ini tabah dengan duga4n dalam kehidupan mereka. Semoga Syaikhul dan Sumayyah menjadi anak yang berjaya dalam kehidupan serta anak yang soleh dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Puteri Sarah Liyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..