” Yayy kan dah agak, congrats Mawar dan Raf.. ” – Netizen

Video Mawar Rashid Memberikan Kej0tan Istimewa Buat Raf Yaakob Di Kota London. Wah Betul Lah Ura-Ura Mawar Hamil Anak Ketiga Tu. Reaksi Raf Tu Speechless Sangat !!

Sejak semalam, tular diperkatakan oleh warganet tentang penampakan baby bump Mawar Rashid. Gambar terbaru Mawar bersama Raf Yaakob dan anak-anak mereka itu menjadi tumpuan kerana jelas kelihatan perubahan pada badan Mawar.

Meninjau akaun Instagram Raf Yaakob, telah dikongsikan satu video thr0wback yang memaparkan Mawar membuat kej0tan buat Raf. Rupa-rupanya Mawar benar-benar sedang menghamilkan anak ketiga mereka.

Ketika itu Mawar dan Raf berada di kota London dan Mawar sudah merancang dari awal untuk memberitahu Raf tentang kehamilannya ini di sana. Ini dapat dilihat menerusi video di Instagram Mawar sendiri.

Walaupun sudah cahayamata ketiga, reaksi Raf ketika melihat alat ujian kehamilan itu begitu speechless. Bukan sahaja Mawar yang menitiskan air mata, Raf juga nampak menyapu matanya pada penghujung video. Alhamdulillah rezeki daripada Allah untuk mereka sekeluarga.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Raf ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan lebih 2000 likes telahpun direkodkan sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Alhamdulillah, tahniah Raf dan Mawar. Semoga baby sihat sentiasa begitu juga mama nya.. “

” Syukur Allhamdullilah so happy for you guys… Semoga baby dan mummy sihat sentiasa.. “

” Yeay alhamdulillah, anak no 3. Tahniah Mawar dan Raf, bagusnya nombor 3 pun masih surprise.. “

” Sebelum tgk vdeo smpai habis bru je kata muka mawar mcm org tgh prgnt.. betul2 prgnt kalau mak2 ni tgk muka pun boleh teka org ada isi ke tak. Alhamdulillah rezeki congratulations mawar & raf.. “

” Happy g1la when i knew about this in the car. Congrats master rose, jaga kesihatan baik-baik.. “

” Hehe congrats masterose. Nampak glow pregnancy ni kat bootcamp haritu.. Alhamdulillah, patut dah lama tak nampak update.. “

” Yayy kan dah agak, congrats Mawar dan Raf. Alhamdulillah rezeki daripada Allah. Seronoknya bakal ada baby lagi.. “

Alhamdulillah, rezeki Mawar dan Raf bakal menimang cahayamata lagi. Berita yang pastinya menggembirakan semua ahli keluarga, sahabat handai dan peminat Mawar. Jaga diri selalu Mawar dan semoga segalanya dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Raf Yaakob, IG Mawar Rashid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..