” Sekarang dah kurus Allisya. Ingatkan silap orang tadi, cantik sangat.. ” – Netizen

Video Penampilan Terbaru Anak Sulung Sharifah Shahirah, Allisya Tahir Raih Perhatian Peminat. Wah Makin Kurus Dan Cantik Lah Anak Dar4 Shiera Ni. Almaklumlah Tak Lama Lagi Nak Naik Pelamin !!

Meninjau di akaun Instagram milik Sharifah Shahirah atau lebih dikenali sebagai Shiera telah berkongsi dua video yang memaparkan penampilan terkini anak sulungnya, Allisya Tahir. Difahamkan video-video itu dirakam ketika mereka berada di sebuah exspo di Singapura.

Video pertama, kelihatan Allisya sedang menyanyi di atas pentas membuat persembahan untuk orang ramai yang telah hadir di exspo tersebut. Seloroh Shiera di kapsyen, Shiera telah menyuruh Allisya menyanyi untuk mengumpul duit kahwin.

Manakala video kedua pula, Shiera telah menyakat Allisya setelah melihat seorang model memakai baju pengantin. Perkongsian itu telah menarik perhatian warganet. Ada yang menyatakan yang penampilan Allisya sekarang dilihat semakin langsing.

Sehingga kini, posting oleh Sheira yang memaparkan Allisya itu telah mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Makin cantik Allisya, memang nampak lain sekarang, berseri-seri wajah bakal pengantin ni.

Jom tonton perkongsian video di bawah iniĀ  :

Di ruangan komen, selain memuji penampilan Allisya, ada yang menyatakan wajah Allisya mirip seperti wajah ibu saudaranya, Sharifah Sakinah. Antara komen-komen menarik adalah :

” Dulu tengok Talisya berisi sikit. Sekarang dah kurus lah, ingatkan silap orang tadi. Hahaa cantikkk sangat lah.. “

” Talisya dah macam Sakinah lah muka dia, hehe ingatkan Sakinah tadi, s1lap orang rupanyan, alahai.. “

” Kongsi tips kurus Talisya, dah nampak lain lah sejak kurus ni, cantik betul. Berseri2 wajah nak naik pelamin.. “

” Makin glowing anak dara akak mementang2 nak naik pelamin soon. Hehe kelakar lah akak, ade je nk mengus1k anak.. “

” Talisya kurus betul, diet ke Talisya hehe jaga badan ek. Sedapnya suara Talisya nanyi lagu daddy dia.. “

” Muka Sakinah ah anak Kak Rara sorang ni, sebiji betul. Suara dia memang sedap lah bila nyanyi, memang power macam bapak dia.. “

” Sedapnya suara, makin cantik tengok anak dara Shiera ni, maklum lah tak lama lagi nak jadi raja sehari.. “

Betul lah, sekali pandang macam wajah Sharifah Sakinah. Memang makin cantik dan kurus Allisya sekarang. Apa-apa pun semoga segala urusan Allisya untuk bergelar isteri tidak lama lagi akan dipermudahkan, insyaAllah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG shieraijoy, tallisya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..