” Sak1t perut aku gelak, Nabil be like ‘ad0i pen1ng aku dia nih’. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Elly Mazlein Buat Surprise Di Konti Era Sempena Hari Lahir Nabil Ahmad Buat Warganet Terhibur. Ad0i Lah Kak Lina, Masuk Konti Je Terus In Character. Ternganga Lagi Haji Nabil, Let1h Melayan Perang4i Kak Kepom, Haha !!

Sehingga ke hari ini, peminat masih lagi memperkatakan tentang gaya pengacaraan Elly Mazlein bersama Nabil Ahmad di rancangan Gegar Vaganza musim ke 9. Elly yang bertenaga dan penuh dengan jenaka menghang4tkan lagi suasana dan Nabil sendiri pen1ng untuk mengawal partnernya ini.

Meninjau akaun Instagram Era, telah dikongsikan video yang memaparkan Elly ke konti Era FM sebagai kej0tan sempena hari lahir Nabil yang bakal tiba Isnin nanti. Dari Nilai, gagah Elly drive ke konti Era semata-mata untuk sahabatnya itu.

Riuh suasana di konti Era apabila Elly menjejakkan kakinya. Mana dengan tarian terhoy0ng-hayang ke kiri dan ke kanannya, ditambah lagi menyanyi lagu happy birthday versi kelakarnya, memang penghibur sejati lah Elly ni.

Radin dan Azad juga sama naik ‘masuk air’nya, lagi bertambah kec0h studio Era. Sebelum bersurai, Nabil, Azad, Radin dan Elly juga membuat joget dikir barat bersama. Sporting betul semua, yang penting Kak Kepom memang nombor syatuuu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun meraih perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Bila normal manjah suara kak Lina ni ‘kita nak buat apa kat dalam’… bila on air terus jdi seng4l-seng4l ubi haha.. Tak sabar nak tgk Kampung People 3.. “

” Best ada kawan masuk air macam ni, lawak yang natural. Kak Lina ged1k tapi i liked gitew.. “

” Terus in character eh haha, Nabil redha jaa laa hehe. Kak Lina Ting t0ng lah joget lagu Birthday camtu.. “

” Mas4lah betol r kak pom ni, tak puas gelak tengok gelagat kak Lina haha. Kepala masuk air betul kepom ni.. “

” Awal2 mcm tak tau nak buat apa… Sekali masuk konti… Haaaa hambik. Bertukar terus karektor haha. terbaiklah kaklina kepom hahahhaha no syatuuu.. “

” Kak kepom memang no syatuu, Nabil kau tak boleh lar1 daripada kak Lina Kepom dah haha. Hadaplah Nabil oiii.. “

” Ad0iilaaa macamane dia ni boleh perang4i macam ni eh ? sak1t perut aku gelak haha. Nabil be like ‘adoi pen1ng aku dia nih’ haha.. “

Namanya Kak Lina Kepom, kalau tak kec0h memang tak sah. Lawak yang semulajadi membuatkan warganet yang menonton video ini juga turut tergelak bersama. Apa-apa pun, happy birthday in advance buat Nabil dengan pesanan, sudah bersediakah anda untuk GV minggu ke 2 bersama perang4i ‘masuk air’ Elly, haha.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je, IG Elly Mazlein

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..