” Semangatnya Hamzah, c0py Abam sangat ni.. ” – Netizen

Video Anak Abam Bocey, Syed Uthman Hamzah Berbual Dengan Ibunya, Hidayah Raih Perhatian Warganet. Alahai Bamb4mnya Hamzah, Makin Besar Makin Sama Dengan Arw4h Abam Lah. Dah Petah Bercakap Sekarang, Comel Je Part Sebut Nama Ayah Tu !!

Syed Uthman Hamzah satu-satunya amanah yang dit1nggalkan oleh arw4h Syed Umar Mokhtar atau dikenali sebagai Abam Bocey kepada Hidayah. Kehidupan diteruskan bersama anak tersayang, Hidayah banyak berkongsi perihal kehidupan mereka berdua di media sosial miliknya.

Meninjau akaun Instagram Hidayah_Hamzah, telah dikongsikan satu video terbaru Hamzah yang memaparkan Hamzah sedang berbual bersama Hidayah di dalam kereta. Hidayah bertanyakan kepada Hamzah siapakah namanya.

Hamzah pada awalnya menyebut namanya sebagai Syed Umar dan Hidayah mengatakan itu adalah nama ayah bukan nama Hamzah. Tersenyum sahaja Hamzah dan si kecil ini sekali lagi menyebut nama penuhnya sebagai Syeh Uthman Hamzah bin Syeh Umar Mokhtar.

Melihat akan wajah Hamzah yang chubby ini membuatkan ramai yang ger4m. Dengan pipi temb4m dan badannya yang bersemangat itu, Hamzah saling tak tump4h wajahnya seperti arw4h Abam. Memang sama sangat.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Hidayah ini telahpun meraih lebih 6000 tanda suka sehingga kini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Pengubat rindu, pandainya Hamzah. Alolo comel makin b4mb4m, anak ibu memang pandai orangnya.. “

” Alhamdulillah, besar dah dia. Pandai Hamzah, dah banyak rupa arw4h ayah dia. Semoga jadi anak soleh ayah dan ibu ye Hamzah.. “

” Comelnya dia.. Dah bijak dah sekarang.. Semoga Hidayah sekeluarga sentiasa dalam perlindungan dan rahmat Allah.. Aamiinn.. “

” Semangatnya sayang, sebijik macam ayah. Copyright abam sangat ni. Alfatihah untuk arw4h Abam.. “

” Mini arw4h Abam, comel dan bijak Hamzah ni. Semoga menjadi anak yang soleh Hamzah. Good boylah dia.. “

” Aloh comelnya, budak cerdik Hamzah. Kalau dapat jumpa nanti nak pel0k-pel0k badan dia, ger4m.. “

” Comel wajah seiras ikut arw4h ayah dia. Pandai anak soleh ibu sebut nama ayah. Moga membesar menjadi anak yang soleh ye Hamzah.. “

Petah betul mulut Hamzah sekarang, penghibur hati dan pengubat rindu ibu terhadap ayah. Semoga Hamzah membesar menjadi anak yang baik dan soleh serta dapat menjaga ibu dengan baik sebagaimana ayah menjaga keluarga mereka ketika hayatnya dahulu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hidayah_hamzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..