” Happy birthday Putri Aleeya Antasha, cantik anak Dato’ Awie ni.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Sulung Dato’ Awie, Putri Aleeya Antasha Yang Kini Sudah Berusia 22 Tahun. Wah Makin Ayu Aleeya, Macam Muka Arni Nazira Waktu Muda. C0py Paste Sangat !!

Umum mengetahui lagenda rock negara, Dato’ Awie mempunyai 2 orang anak perempuan hasil ikatan perkahwinan terdahulu dengan penyanyi Arni Nazira. Kedua-duanya telahpun meningkat dewasa dan membesar menjadi anak gad1s yang cantik rupanya.

Meninjau akaun Instagram Putri Aleeya Antasha, telah dikongsikan gambar terbaru puteri sulung Dato’ Awie ini. Aleeya telah genap usianya 22 tahun pada 12 September baru-baru ini. Cepat masa berlalu, sudah besar panjang Aleeya.

Kapsyen Aleeya pada posting ini juga pendek sahaja. Berbunyi ‘ birthday behaviour — 22, whats good ‘, posting oleh Aleeya ini juga disukai oleh ayahnya. Memiliki kulit putih gebu, Aleeya mewarisi kecantikan ibunya.

Cantik sungguh si sulung Dato’ Awie ini saling tak tump4h seperti Arni. Untuk makluman, Aleeya belajar di MSU dalam kos Diploma Event Management dan ada berkongsikan gambar menerima award daripada pusat pengajian tersebut beberapa bulan sebelum ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian oleh Aleeya ini mendapat ucapan selamat hari lahir daripada rakan-rakan dan warganet. Antara komen-komen mereka :

” Happy belated birthday lil sista. Aleeya sayang, love you my sweetie. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah.. “

” Happy birthday Putri Aleeya Antasha, cantik anak dato’ Awie ni. Doa terbaik untk Aleeya.. “

” Barakallah fii umrik cantik. Semoga selalu dalam lindungan Allah SWT, Apa yg dicita2kan terwujud. Serta mendapatkan kebahagiaan di dunia dan akh1rat nanti.. “

” Happy birthday aleeya. wish you the best celebration. Pretty putri my girl crush. Lawa sangat.. “

” Happy birthday Aleeya cantik.. cantik macam mama dia Arni Nazira. semoga panjang umur dimurahkan rezeki n diberikan kesihatan baik.. “

” Alolo very cantik, happy belated birthday sweetheart. Makin lama makin cantik, macam mama dia.. “

” Happy belated birthday kak aleeyantasha may Allah bless you semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan semoga dipermudahkan segala urusan didunia dan diakh1rat happy birthday pretty girl.. “

Kami di Berita Kopak juga ingin mengambil peluang untuk mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke 22 buat Putri Aleeya Antasha. Semoga Aleeya dikurniakan Allah kejayaan dalam apa jua bidang yang diceburi dan success selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aleeyantasha, IG Awie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..