” Simple je cara Tengku, 1 dalam sejuta. Gentleman sangat.. ” – Netizen

Ambil Sendiri Scroll Terjat0h, Aksi Spontan Pemangku Raja Pahang, Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah Raih Pujian Ramai. Humblenya Tuanku, Siapa Tak Gemur0h Berhadapan Dengan Putera Raja Kacak Ni. Ket4r Terus Tangan, Hehe !!

Meninjau akaun Instagram Dr Mohd Izhar Ariff, telah dikongsikan satu video yang memaparkan ins1den yang tidak dijangkakan terjadi ketika Istiadat Pentauliahan Diraja Pegawai Kadet Pasukan Latihan Pegawai Simpanan ( Palapes ) di Universiti Awam.

Ketika Tuanku sedang menyerahkan skrol kepada seorang penerima bernama Leftenan Muda Sarah Monika Mohd Roni Sow Abdullah, satu kejadian telah berlaku. Leftenan ini gag4l menyambut skrol tersebut dan ianya jat0h ke bawah.

Tidak menunggu lama, Tengku Hassanal pantas menundukkan badannya dan mengambil kembali skrol ini seterusnya memberikan kembali kepada Leftenan Sarah. Betapa baiknya budi pekerti seorang putera raja, didikan ayahanda dan ibundanya serta humble seperti kedua orang tuanya juga.

Memetik komen netizen, mungkin Leftenan Sarah gug0p dan gement4r ketika menerima skrol daripada Tengku Hassanal. Namun ini peristiwa yang pastinya menjadi kenangan untuk semua yang hadir pada majlis tersebut.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 14 ribu likes telahpun dicatatkan untuk perkongsian ini. Antara komen-komen netizen yang dapat kami kongsikan :

” Ni kes gement4r sampai jat0h skrol haha. Tangan terket4r, jantung berdeb4r handsome sangat Tengku Hassanal nya.. “

” Sangat gentleman masya Allah. hebat didikan ayahanda dan bonda baginda. Prince charming, salute lah Tuanku.. “

” Didikan yg baik.. begitulah hasilnya. Anak2 cerminan ibubapanya.. keperibadian kedua ibubapanya jg sgt2 baik.. “

” Alahai sweetnya… maybe adik tu terket4r-ket4r bila menatap raub wajah baginda. Nang1s pulak tgk so humble majestic nie.. Subhanallah Semoga Allah sentiasa merahmati baginda.. “

” Gug0p kot sebab hensem sangat. Haha, kelakarlah tengku ni. Simple je cara dia, 1 dalam sejuta Allah merahmati dan menjaga tuanku.. “

” Seorang raja berjiwa rakyat, bertuah rakyat Pahang. Ampun tuanku, semoga Allah merahmati tuanku.. “

” Ketar tangan dik tuanku siap pegang tangan, nampak sweet sangat sangat. Aku tengok aku yang ang4u.. “

” Tangan dia meng1g1l weyh. nerv0us sangat tu. hehe untung ko dik ditenangkan oleh putera raja haha.. “

Beruntung leftenan ditenangkan oleh Tengku Hassanal. Punyalah nerv0us namun apa-apa pun majlis telah pun sempurna dilakukan. Semoga kebaikan putera raja kesayangan ramai ini menjadi ikutan ramai. Daulat Tuanku.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr Mohd Izhar Ariff, IG This.7, Tik T0k nadia_rhtv

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..