” Laa mana satu Fazz ni, macam kembar. Betul-betul sama.. ” – Netizen

Video Fazura Bertemu Dengan Wanita Seiras Wajahnya, Elle Fara Di Konsert Faztival Raih Perhatian Peminat. Wah Nampak Macam Sama Lah. Mesranya Fazura Layan Elle, Dari Jauh Lagi Depa Tangan Nak Pel0k. Sporting Sungguh !!

Sebelum ini tular di aplikasi Tik T0k tentang seorang wanita bernama Ellya Farahanny Ridzuan atau mesra dengan nama Elle Fara kerana wajahnya yang seiras dengan Fazura. Tidak hanya wajah, malah percakapan wanita ini juga saling tak ubah seperti Fazura.

Mengimpikan untuk bertemu ‘ kembar’ nya ini, impian Elle akh1rnya tercapai. Pertama kali menjejakkan kaki ke konsert sebegini, Elle berpeluang bertemu mata dengan Fazura. Meninjau akaun Instagram Berita Kopak yang diulangsiar daripada akaun Tik T0k Elle Fara, satu video yang memaparkan detik pertemuan Elle dan Fazura dikongsikan.

Betapa humble dan peramahnya seorang yang bernama Fazura. Tanpa ada jurang antara peminat dan dirinya, Fazura melayani Elle dengan cukup mesra. Kali pertama bertemu, Fazura memel0k erat Elle. Memang sporting sangat.

Nampak teruja dan gembiranya Elle apabila dapat bergambar bersama Fazura. Bolehlah peminat melihat dan menilai sama atau tidak wajah mereka berdua. Rata-rata peminat mengiyakan dan mengatakan mereka berdua seperti pasangan kembar yang terp1sah.

Jom tonton video di bawah :

Tidak hanya wajah dan suara, ketinggian Elle dan Fazura juga tidak banyak berbeza. Antara komen-komen peminat :

” Wah finally dah jumpa kembar sendiri. Sebijik betul muka dua-dua ni. Baiknya Fazura terasa macam aww youre so sweet.. “

” Dah lama perhati… Nak cakap juga, hihi… Muka sis ni macam combination sherry ibrahim & fazura.. Bentuk muka mcm sherry ibrahim sikit.. “

” Serupa betul.. dah macam kembar. Akh1rnya jumpa juga depa berdua ni, kalau berlakon sama-sama best ni.. “

” Kembar terp1sah ke ni baru jumpa. sweet la kak faz seorg yang humble, Cantik dua-dua anugerah Allah.. “

” Lahhhh mana satu fazura, sama la. Macam anak anak lar1 pel0k mak comel la. Fazz pun baik hatinya. patutlah fans sayang fazz.. “

” Macam kembar, betul-betul sama macam Fazura ni. Yeay Fazz dapat jumpa kembar dah last-last.. “

” Soo nice fazura.. sangat friendly walau baru jumpa.. you are so lucky sis elle.. Pasni try suruh fatima pilih mana satu mommy nya.. “

Seronok peminat melihat kemesraan yang ditunjukkan oleh Fazura ini. Manalah peminat tak sayang pada Fazura, sikapnya itu menyenangkan hati. ‘Kembar terp1sah’ sudahpun bertemu, mungkin pada masa akan datang bolehlah bertemu lagi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Berita Kopak, IG Fazura, Tik T0k Elle Fara

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..