” Semakin besar terserlah kecomelan anak-anak Fizz dan Almy.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Terbaru Anak-Anak Dato’ Fizz Fairuz Dan Datin Almy Nadia Raih Perhatian Ramai. Comel Sangat Masing – Masing Dengan Gaya Rambut Yang Sama !!

Meninjau ke akaun Instagram Datin Almy Nadia, perkongsian terbaru Almy telah meraih perhatian ramai. Almy telah memuatnaik beberapa gambar dan juga video keempat-empat cahaya matanya yang kesemuanya perempuan.

Afrina Arianna, Afrina Aurora, Afrina Ayra, dan Afrina Aisyah merupakan nama cahaya mata pasangan ini yang menjadi penyeri kehidupan rumah tangga mereka. Kesemuanya semakin membesar dan ramai memuji kecomelan anak-anak pasangan ini.

Gambar-gambar yang dikongsikan menunjukkan Arianna, Aurora dan Ayra dengan gaya rambut yang sama sehingga paras bahu semakin menampakkan kecantikan masing-masing. Ramai menyatakan anak sulung Almy paling seiras dengan Almy ketika muda.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian gambar dan video ini telah menerima lebih daripada 2 ribu tanda suka. Paling ger4m ialah anak bongsu Almy yang mana apabila tersenyum membuatkan ramai yang cair melihatnya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar dan video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang memuji kecomelan anak-anak Almy dan Fizz. Antara komen-komen yang diberikan :

” Cantiknya anak dar4.. Sume beauty gegel la.. makin bsar mkin cmel dn cntiklh ank datin doiii comel dia.. “

” Cantik cantik anaknya.. Beautiful childrens and family always in Allah’s protection Aamiin Aamiin Aamiin Allahumma Aamiin.. “

” Masha Allah comel2 semua …. Yg kecik tu tungguuuu … cute baby girl semua.. semakin besar terserlah kecomelan anak2 fiz dan almy. lawa2 belaka.. “

” Overdose comel semuanya.. SubhanAllah comel2 anak Datin Dato.. Yang ni muka sebijik mama dia waktu muda2 kannnn.. “

” Yg sulung dh sebijik muka Almy.. Suka tgk family ni. semoga sentiasa diberikan kesihatan yg baik. bahagia selalu.. aaminn.. “

” Comel2.. best sangat ad ramai anak perempuan bleh gayakan itu ini.. moga sentiasa dilindungi ea syg2 ANGAHLOPPA.. “

” Wow semua mood terbaik lah Adikku cantik2 puteriku2 yg lagi satu Tu dah macam Seseorg lah hehehehe.. “

Bak kata pepatah, ke mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Anak-anak Almy mewarisi kecantikan Almy. Semoga keluarga ini sentiasa bahagia sehingga ke jannah serta jodoh Almy dan Fizz berkekalan selamanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almy nadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..