” Good looking, terus berubah muka auto jambu.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Anak Sulung Dato’ Jamal Abdillah, Yamani Abdillah Raih Perhatian Ramai. Wah Dah Makin Kurus Lah Yamani, Dengan Jawline Tu Nampak Macam Dato’ Jamal Masa Muda. Segak Lah, Nampak Macam Afgan Pun Ada !!

Osama Yamani atau dikenali sebagai Yamani Abdillah merupakan anak sulung kepada Raja Pop Negara, Dato’ Jamal Abdillah. Sebagaimana bapanya, Yamani mewarisi suara merdu dan lenggok suara yang sedap didengar.

Meninjau akaun Instagram Yamani Abdillah, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Yamani. Jika sebelum ini Yamani tampil dengan imej berambut panjang dan kelihatan sedikit berisi, namun kini pemuda berusia 21 tahun ini melakukan perubahan dengan berambut pendek.

Lebih ketara lagi perubahan pada Yamani yang nampak semakin kurus. Sekilas pandang, seperti Dato’ Jamal ketika zaman muda dahulu. Tulis Yamani di kapsyennya pertanyaan buat peminat apakah okay dirinya dengan imej rambut pendek.

Nyata ramai peminat yang suka melihat Yamani dan memuji Yamani kelihatan kacak seperti Dato’ Jamal. Suara hampir sama, rupa pun saling tak tump4h seperti ayah, ini memang betul c0py and paste Dato’ Jamal. Semakin ramai lah peminat Yamani selepas ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Kata orang, bapak b0rek anak rintik dan pepatah mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi memang kena dengan Yamani. Antara komen-komen peminat :

” Kurusnya you, seriuslah sesuai sangat imej rambut pendek macam ni. Handsome ni.. “

” Nampak lagi handsome, pergh jawline dia. macam hero Korea lah Yamani. Suka tengok rambut pendek macam ni.. “

” Ini Maman ke, nampk lainlah. Lebih handsome, lebih smart, lebih semua nya lah. Love it.. “

” Wow handsomenya, jawline pun fuh. Handsome mart, transformation complete. Auto jambu.. “

” Ini maman ke, mantaplah maman yang rambut pendek. Handsome macam baba masa muda.. “

” Good looking, terus berubah muka. Rambut pendek makin bertambah handsome macam tengok dato jamal masa muda.. “

” Kurus dan handsome, asal nampak macam Afgan pulak ni. Lain macam betul, sikit lagi jadi abang hesmes.. “

” Cadangan acik rambut tu biar pendek jer… Handsome macam ayah.. Bila rambut pendek lagi handsome.. “

Dulu comel, sekarang dah nampak kacak dan bergaya gitu. Ramai yang suka dengan imej baru Yamani, ada identiti tersendiri. Apa-apa pun, semoga Yamani sentiasa berjaya dalam apa jua lapangan yang diceburi dan menjadi sebutir bintang yang bersinar pada masa akan datang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yamani Abdillah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..