” Si kecil penyeri keluarga, pengubat duk4 dan kesayangan semua.. ” – Netizen

Uyaina Arshad Umum Berita Gembira Selamat Melahirkan Anak Sulungnya Raih Perhatian Peminat. Alhamdulillah, URS Junior Yang Dinanti-Nantikan. Cute Je Tangan Halus Tu, Tahniah Uyaina !!

Diuji dengan keh1langan abang sulungnya beberapa minggu yang lalu, hanya Allah yang tahu perasaan hati Uyaina Arshad. Lul0h hatinya kerana abang yang menjadi ketua keluarga sejak ketiadaan bapanya perg1 men1nggalkan mereka sekeluarga buat selama-lamanya.

Keduk4an Uyaina digantikan oleh Allah dengan kelahiran zuriat sulungnya. Meninjau akaun Instagram Uyaina dan Raja Syahiran, telah dikongsikan sekeping gambar yang menunjukkan jari jemari Uyaina dan Raja Syahiran memegang jari halus si kecil mereka itu.

Ungkap Uyaina di kapsyennya, berakh1r sudah penantian mereka berdua. Rasa h1ba, sayu dan gembira mengiringi kelahiran bayi ini. Selamat melahirkan secara pembed4han, Uyaina mengucapkan rasa syukurnya kehadrat Ilahi.

Tanggal 8 September menjelang waktu Maghrib, tang1san si kecil dapat didengari. Harapan Uyaina supaya anaknya ini menjadi anak yang soleh dan taat kepada kedua ibu bapa dan agama serta menjadi seorang pemimpin yang hebat.

Jom baca perkongsian di bawah :

Ucapan tahniah membanj1ri posting oleh Uyaina ini dan sehingga kini, hampir 35 ribu likes telah pun direkodkan. Antara komen-komen peminat :

” Congratulations Alhamdulillah Uyaina dan Raja Syahiran. Alah sayang, anak soleh Insha Allah.. “

” Awww u did it. welcome to the world baby U. semoga menjadi anak yg soleh buat mama & baba.. “

” Alahai nomeynyeeee jari dia. congratulations sayang. selamat berpantang. semoga semuanya dipermudahkan. anyway birthday anak u sama dengan my husband haha.. ” – Aprena Manrose

” Congrats Yana, nak jumpa baby nak bagi present. semoga membesar menjadi yang berbudi dan Aamiin.. “

” Alhamdullillah tahniah dear . Besttt nye bau baby. Enjoy your motherhood hereafter, semoga menjadi anak yang soleh.. “

” Alhamdulillah. Tahniah adikku berdua. Semoga dipermudahkan semua urusan. Cant wait to see URSjr.. “

” Alhamdulillah congrats yana dan syahiran. Raja kecik ni penyeri keluarga, pengubat duk4 dan kesayangan kita semua. hala ninie, kakak haura & hanessa tak sabar nak jumpa baby handsome nii.. “

Alhamdulillah semua urusan Uyaina untuk melahirkan segalanya berjalan dengan lancar. Sekalung tahniah daripada kami di Berita Kopak. Selamat berpant4ng dan semoga Uyaina cepat sembuh serta baby boy membesar dengan sihat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Uyaina Arshad, IG Raja Syahiran 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..