” Comelnya dia senyum, lesung pipit tu paling mahal.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Haziq Hussni, Charissa Azzahra Yang Sedang Tidur Tersenyum Buat Ramai Yang Ger4m. Alahai Macam Tahu-Tahu Je Daddy Cur1-Cur1 Rekod Video, Terus Tersenyum-Senyum Charissa !!

Beberapa bulan lalu, pengacara terkenal, Haziq Hussni telah menimang cahaya mata ketiganya. Berita gembira itu telah dimaklumkan sendiri oleh Haziq menerusi akaun Instagram dengan memanjat rasa syukur setelah isterinya telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan.

Haziq dan isteri, Ayunda Putri telah memilih nama Charissa Azzahra buat anak ketiga mereka. Bahkan Haziq turut mengwujudkan satu akaun Instagram khas buat Charissa yang kini telah pun mempunyai lebih 1 ribu pengikut.

Terbaru, Haziq telah memuatnaik satu video yang memaparkan gelagat puteri kecilnya sedang tidur. Ketika video itu sedang dirakam, tidak disangka Charissa kelihatan telah mengukir senyuman yang manis.

Perkongsian video tersebut telah menarik perhatian warganet. Ada yang menyatakan anak ketiga Haziq ini saling tidak tumpah seperti wajah Haziq. Sehingga kini video Charissa telah mendapat lebih 5 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya memuji kecomelan Charissa ketika sedang tidur. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comelnya dia senyum, lesung pipit tu paling mahal. Ni muka betul2 sebiji daddy lah, haha orang cakap sejuk.. “

” Eh2 senyum pula baby comel ni, ger4mnya tengok m0ntel betul sekarang yer. Tidur mimpi ape tu smpai tersenyum2.. “

” Comelll nya baby, sama mcm baby aunty loh. Ger4mnya lau leh cubit pp temb4m tu. Semoga kamu membesar dengan baik, jadi ank yg baik buat ibu ayah mu, amin.. “

” Tomeinya dia senyum, hehehe perempuan dan kamera memang tidak dapat dipisahkan lah daddy.. “

” Copy paste Haziq betul ni. MasyaAllah semoga terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.. “

” Ini photostat daddy betul. Eeeee ger4m tengok tba2 senyum, makin bamb4mnya yer baby Charissa.. “

” MasyaAllah manisnya dia senyum, ada lesung pipit lah si budak comel ni. Kemain suka ye ada dengan daddy.. “

Sekadar info, hasil perkongsian hidup bersama, Haziq dan Ayunda Putri turut dikurniakan dua cahaya mata sebelum Charissa iaitu Heidy Nufael dan Chayra. Apa-apa pun semoga kehidupan pasangan ini akan sentiasa bahagia bersama hingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG haziq_hussni

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..