” Lawanya kreatifnya hampa, macam hotel aih.. ” – Netizen

Syatilla Melvin Kongsi Hasil Dekorasi Movie Room Di Kediaman Mereka Raih Pujian Peminat. Fuh Ala Hotel, Kreatif Sangat Sam Dan Tilla Ni. Confirm Tak Nak Bangun Kalau Macam Ni !!

Menerusi akaun Instagram Syatilla Melvin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana sal4h sebuah bilik di rumah mereka. Dipanggil movie room oleh Shaheizy dan Syatilla, mereka menghias bilik ini dengan cukup kemas.

Kata Syatilla, inilah jadinya apabila mereka berdua boring. Mula lah datang idea yang bukan-bukan. Keseluruhan dekorasi bilik ini menggunakan idea dan kerja tangan mereka sendiri tanpa khidmat Interior Designer.

Melihat daripada video tersebut, keadaan bilik sebelum dan selepas dipertontonkan. Menggunakan wood panel, Shaheizy gigih memasang satu persatu kayu itu. Sememangnya Shaheizy dan Syatilla suka mendekorasi rumah sendiri.

Sebelum ini juga, hasil dekorasi bilik tingkat atas pernah dikongsikan oleh Syatilla. Kreatif, itu yang dapat digambarkan untuk hasil kerja tangan Shaheizy dan Syatilla ini. Bak kata peminat, sudah boleh membuka syarikat Interior Design sendiri selepas ini.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, hampir 25 ribu likes telahpun direkodkan untuk posting ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Lawo g1ler kut shaheizy_sam. Bilik tingkat bwh ke ? Nice babe. uncle tanya beli mana wood panel tu.. Boleh buka company I.D ni.. “

” Lawa g1la macam ni kami pun tak mampu bangun haha. Seronok tak trhingga.. Alhamdulillah.. cntik walau decor sndri..”

” Cantik good job. Nampak selesa betholl tu, cantek ek flute wall tu. Memang auto konfem movie tengok aku haha.. “

” Bestnya memanglah sus4h nak bangun katil sedap. Cantiknya i suke warna cerah2 tapi yg ni Mak luvvvv sngt.. “

” Fuyooooo.. Nak kena try test tengok.. Boleh tak muviee masuk terus dalam mimpi.. Macam hotel aih.. “

” Lawanya kreatifnya hampa, bab yang bahagian kipas sus4h tu boleh jadi. cantiknya lain macam.. Love konsep2 hotel..”

” Wahhh cantiknya, Bagus juga idea ni, tak payah selalu masuk panggung wayang, dgn anak mengaruk nang1s lah itulah inilah.. tp sesekali jela kalau teringin sgt.. “

Pandai betul menghias rumah pasangan Shaheizy dan Syatilla ini. Memang sus4h nak bangunlah kalau selesa macam ni movie room nya. Boleh lah Syatilla kongsi lagi selepas ini ruangan lain yang boleh dijadikan idea untuk peminat menghias rumah masing-masing.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Samtilla

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..