” Comel lah Rina ni, nak juga ikut buat. Haha.. ” – Netizen

Video Anak Maryam You Narae, Rina Mahu Men1ru Ayahnya Petik Jari Buat Ramai Terhibur. Alahai Rina, Pandai Nak T1ru Yer. Comel Je Tangan Tu, M0ntel Sungguh !!

Setelah beberapa tahun mendirikan rumahtangga, pasangan Youtuber Maryam You Narae dan Ryzal Ibrahim akhirnya telah menimang cahaya mata pertama mereka iaitu seorang bayi perempuan. Ada sahaja gelagat anak mereka iaitu Rina mencur1 perhatian warganet.

Meskipun baru berusia 10 bulan, Rina juga mempunyai ramai peminat yang setia mengikuti perkembangannya. Meninjau di akaun Instagram duriankimchijunior telah berkongsi satu video terbaru mengenai Rina.

Kelihatan dalam video, Rina sedang diduk0ng oleh oleh Ryzal. Ketika Ryzal sedang memetik jari, Rina seakan tertarik dengan apa yang dilakukan oleh bapanya dan selepas itu Rina turut cuba untuk melakukannya.

Perkongsian video itu telah menarik perhatian warganet. Ada yang menyatakan Rina ini seorang bayi yang bijak kerana apa yang dilihatnya akan dit1ru kembali dan ianya merupakan perkembangan yang sangat baik kepada seorang bayi.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur melihat gelagat comel Rina dalam video. Antara komen-komen menarik adalah :

” Anak bapak ni, semua nak ikut bapak. Ger4m tengok si m0ntel ni, haha terhibur tau tengok gelagat Rina.. “

” Comel lah Rina ni, nak juga ikut buat, haha. Pandai, tapi muka tu serius je nak buat jugak, hehe last2 mak dengan bapa yang ketawa.. “

” MashaAllah bijaknya Rina, Cute sangat tangan tu, m0ntel2 je tengok. Semoga Rina jadi anak yang baik.. “

” Pandainya dia, Rina ni baby yang bijak ni tengok pun dah tahu tau. Suka tengok video2 Rina semua sbb comel.. “

” Clever gurl la Rina, makcik tengok pun kagum tau. Alahaai makin besar makin bertambah comel lah dia.. “

” Amboi kemain lagi dia pun nak juga. Rina napa comel sangat, moga Rina sentiasa sihat jadi anak yang cerdik.. “

” She really smart girl lah. Good Rina nampak dia memang suka mencuba apa yang dia tengok, nanti mesti belajar pandai.. “

Comel sungguh gelagat anak Maryam dan Ryzal ni, patut lah ramai yang tidak jemu melihatnya. Apa-apa pun semoga Rina terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG duriankimchijunior, maryamyunrr

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..