” Comelnya baby, bamb4m betul dia. Unik sebutan namanya.. ” – Netizen

Suami Tasha Shilla, Atiq Idris Kongsi Berita Gembira Tasha Telah Selamat Bersalin Anak Kedua Mereka. Wah Comelnya Baby Tasha, Rambut Lebat. Pipi Tu Chubby Betul, Nama Pun Lain Daripada Yang Lain Ni !! 

Sebelum ini, pelakon Tasha Shilla memaklumkan sedang hamil anak keduanya. Sudah mempunyai seorang anak lelaki bernama Raees Zander yang kini berusia setahun, ramai peminat tidak sabar untuk melihat wajah baby Tasha.

Meninjau akaun Instagram suami Tasha, Atiq Idris telahpun memaklumkan yang Tasha telah selamat melahirkan cahayamata kedua mereka pada 5 September pada jam 10.37 pagi. Melahirkan secara pembed4han, seorang bayi perempuan yang sihat diperolehi kali ini dan diberi nama sebagai Nyla Kaadira.

Atiq turut mengucapkan ucapan ribuan terima kasih buat semua yang mendoakan Tasha dan hanya Allah yang boleh membalas segalanya. Gambar terbaru Tasha dan Atiq bersama baby Nyla turut sama dimuatnaik.

Wah chubby betul nampaknya baby Nyla ini. Pipinya nampak bamb4m dengan rambut hitamnya yang lebat itu. Patutlah mommy suka bersolek mengandung kali ini, nak dapat baby girl yang comel dan cantik macam mommynya juga.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Atiq ini telahpun mendapat lebih 2000 likes dan ucapan tahniah membanjiri posting ini. Antara komen-komen peminat :

” Congratulations brother. Alhamdulillah TabarakaAllah, semoga little princess dan mommy sihat sejahtera.. “

” Syukur Alhamdulillah, syabas dan tahniah Atiq dan Shilla. Comelnya baby, pipi pau tu cute betul.. “

” Alhamdulillah.. Tahniah sis & suami serta family .. Happy Confinement mummy. Cutenya nama baby, unik sebutannya.. “

” Congratulations atiqidris and tashashilla so happy for the both of you and Alhamdulilah glad to know mommy and baby are keeping well.. “

” Lebatnya rambut baby, ee comelnya muka baby girl ni. Nama pun lain dari yang lain. Tahniah Atiq dan wife.. “

” Nyla, comelnya keluar-keluar dah chubby pipi tu. ger4mnya rasa nak cub1t. Alhamdulillah tahniah Atiq dan Tasha Shilla.. “

” Comelnya baby, b4mb4m betul dia. rambut tu bukan main lebat ye. Mesti cantik macam mommy ni.. “

Alhamdulillah, baik Tasha mahupun baby Nyla kedua-duanya sihat. Tahniah daripada kami di Berita Kopak atas anugerah daripada Allah ini. Selamat berpant4ng Tasha dan semoga Tasha cepat sembuh serta baby Nyla membesar dengan sihat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Atiq Idris, IG Tasha Shilla

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..