” Alisa medley terus lagu tu, tergelak dengar lirik. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Hanis Zalikha, Alisa Aisyah Menyanyi Lagu Beggin’ Versi Tersendiri Buat Ramai Terhibur. Amb0i Lirik Dia, Main Hent4m Pun Best Dengar. Part Last Tu Sampai Tersembur Hanis Gelak, Haha !!

Meninjau akaun Instagram Hairul Azreen dan Alisa Aisyah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anak perempuannya, Alisa Aisyah ketika sedang mandi. Video yang berlatarbelakangkan pemandangan gunung ganang, telatah Alisa ini mencuit hati peminat.

Pada perkongsian terdahulu di akaun Alisa, ada dikongsikan gambar Alisa sedang memegang microphone. Hanis memberitahu Alisa ketika berada di negara iklim sejuk ini asyik menyanyi lagu Beggin’ sahaja sehinggakan Hairul dan Hanis asyik tergelak melihatnya.

Sebagaimana yang Hanis janjikan untuk cuba merakam Alisa menyanyi, maka video ini dimuatnaik khas untuk peminat. Alisa mencipta liriknya sendiri yang jauh daripada lirik asal, yang sama hanyalah part ‘ Beggin You ‘ itu sahaja.

Ketika Hanis memuji Alisa dan mengatakan terima kasih, spontan sahaja Alisa menjawab ‘ You’re welcome ‘ dan ini membuatkan Hanis sendiri hampir tersembur ketawanya. Ad0i Alisa, penghibur hati mommy dan daddy sangatlah Alisa ini.

Jom tonton video di bawah :

Video telatah comel oleh Alisa ini telahpun meraih lebih 65 ribu likes daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Bijak sangat-sangat ni. Cute you’re welcome at last tu haha. Tergelak dengar lirik Alisa ni. COmel je Alisa nyanyi.. “

” Eyyyy comel rasa nak g1g1t lah awak ni, cuteness overload. In other word, you’re welcome haha.. “

” Nak cul1k penyanyi ni boleh tak haha. confident betul liriknya tu Alisa. Cute je Alisa menyanyi. Part you’re welcome tu tak menahan betul hahaha.. “

” Eh awak ni kemain lagi, Alisa medley terus lagu tu haha. Tak sangka dia suka lagu tu. Im begging begging u please dont be so cute alisa eeeee.. “

” Impressive lyrics Alisa… aunty nak buat jadi ringtone. Comelnya dia nyanyi, ger4m tau mulut cerdik betul.. “

” Eeeee shoop cute la this girl.Yg last tu You’re welcome haha. Nice voice, good job Alisa. tetap menghiburkan.. “

” Beggin’ (Alisa remix) by Maneskin haha. dia ni semua dia gabung lagu ni haha. cute sangat liriknya.. “

” Last ‘Youre welcome.. puiihh haha. So cute la awak ni Alisa, mommy pun tersembur gelak ni kan kami haha.. “

Walaupun lirik Alisa lain daripada lirik asal, namun tetap seronok didengari. Manalah mommy dan daddy tidak tergelak, mencuit hati lirik yang dicipta oleh Alisa. Apa-apa pun, semoga terus ceria dan happy selalu Alisa Aisyah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hairul Azreen , IG Alisa Aisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..