” Dorang punya friendship ni memang terbaik lah.. ” – Netizen

Video Jep Sepahtu Belanja Sarapan Pagi Kepada Rakan-Rakan Sekerjanya Raih Pujian Warganet. M4lu-M4lu Jep Bila Ramai Ucap Terima Kasih. Moga Murah Rezeki Jep !!

Sebelum ini, video penyampai radio Era, Nabil Ahmad telah berkongsi rezeki dengan menyediakan sarapan pagi buat semua penyampai radio Era FM dan Sinar FM telah menarik perhatian dan pujian ramai.

Malah terbaru, telah dikongsikan pula satu video yang memaparkan Jep Sepahtu telah belanja makan kepada rakan-rakan penyampai radio di kafe. Kelihatan yang ada dalam video adalah Angah, Nabil Ahmad, Issey Fazlisham, Radin dan Pak Azad.

Masing-masing begitu seronok setelah makanan-makanan yang diambil telah dibayar oleh Jep. Bahkan, kedengaran Angah dan Nabil turut memberikan kata ucapan terima kasih berulang kali kepada Jep.

Setelah mendengar ucapan terima kasih itu, reaksi Jep seakan m4lu dan terus berjalan pergi. Sehingga kini, video Jep telah belanja sarapan pagi kepada rakan-rakannya telah mendapat lebih 6600 tanda suka sejak ia dimuatnaik naik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain memuji sikap pemurah Jep, ramai yang menyukai ikatan persahabatan semua penyampai radio tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Dorang punya friendship ni memang terbaik lah. Semoga murah rezeki Jep sebab belanja kawan-kawan.. “

” Ada geng baru syok kan, nampak happy je semua bila dah berkumpul. Tp bila bertukar tmpt bertugas ni. Dah takde geng. Bawak diri je la.. “

” Hahaha member bunyi member nak belanja, terus grab menu yg dah lama aim. Brw suka tengok cara korang bersahabat.. “

” Alhamdullilah. Berkongsi rezeki, semoga bertambah rezeki lagi ya Jep. Eh m4lu-m4lu pula Jep bila dengar yang lain say tq.. “

” Kawan belanja makan, terbaik. Berbalas2 ye semua belanja makan, sebelum ni Nabil, terbaik lah.. “

” Budak Jep ni, orang cakap terima kasih pun m4lu, semoga terus murah rezeki Jep dan semua sahabatnya.. “

” Suka tengok kwan2 macam ni, bila time makan je, semua turun ramai2 makan. Semoga Jep murah rezeki lagi lepas ni.. “

Wah rezeki semua, Jep belanja makan. Moga semakin mencurah-curahlah rezeki Jep selepas ini. Apa-apa pun semoga ikatan persahabatan antara semua penyampai radio ini akan terus berkekalan hingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IGĀ  sinar_my, jepsepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..