” Talented sungguh ni, terhibur kita.. ” – Netizen

Video Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Yang Menyanyi Raih Perhatian Ramai. Wah, Bersemangat Betul Gaya Isaac Menyanyi Tu. ‘Mikrofon’ Isaac Tu Nampak Unik Betul !!

Meninjau ke akaun instagram Zahirah Macwilson, video terbaru Isaac Raees telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Isaac sedang menyanyi dengan begitu bersemangat.

Walaupun tidak faham apa yang dinyanyikan oleh Isaac, namun gaya persembahan Isaac membuatkan ramai terhibur. Isaac mengikut nyanyian yang ditontonnya di kaca televisyen sambil memegang sesuatu untuk dijadikan seperti mikrofon.

Ini bukan kali pertama Isaac menyanyi, sebelum ini ada juga dikongsikan video Isaac menyanyi namun perbezaannya kali ini ialah Isaac dilihat begitu bersemangat. Wah, macam buat konsertlah Isaac. Teran habis suara tu, hehe.

Sehingga kini, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 7 ribu tanda suka daripada para netizen. Pastinya meriah suasana di rumah Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza dengan suara Isaac.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai menyatakan Isaac ingin menjadi penyanyi seperti bapanya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comel.. sing again isaac.. so damn cute  nice concert baby boy .. he is born to be a rock star.. Mak dan Ayah jd pelakon… isaac jd singer la ye.. “

” Alahaii pandai nyerr isaacraees menyanyi.. lagu Happy Birthday to you kah.. penyanyi pop isacc.. encem.. “

” Alahai syg Isaac Raees menyanyi bersemangat terhibur nenek. Comel2 sangat hansem rambut dah panjang. Thank u syg… “

” Isaac nak jadi penyanyi mcm daddy dia.. Nyanyi lagu rama2 ke??? Microphone tu ..talented sungguh ni, terhibur kita.. “

” Isaac nyanyi lagu apa tu?? tak pnah tak klaka lah awk neh Isaac.. Lagu happy birthday ke isaac.. Comel lah bud4k ni.. “

” Rindunya nak tengok gelagat bud4k ni.. memang terhibur rasa, lagu apa yang isaac nyanyi tu.. bersemangat tull.. “

” So much love showered on your face like you’re literally shining.. comel lah isaac ni.. pandai nyanyi.. ada bakat macam daddy.. “

Bapa Isaac sememangnya mempunyai bakat dalam bidang nyanyian kerana Aiman terlebih dahulu dikenali sebagai penyanyi. Namun kini, Aiman banyak memfokuskan kepada bidang lakonan sahaja. Apapun comel betul gelagat Isaac kan ?

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..