” Happynya moment ni, tengok perut pun dah boleh agak.. ” – Netizen

Video Majlis Baby Gender Reveal Uyaina Arshad Dan Raja Syahiran Raih Perhatian Peminat. Wah Bertambah Meriah Lah Ada Geng Baru Nanti, Tahniah Uyaina !!

Pelakon dan pengacara, Uyaina Arshad dijangkakan akan melahirkan cahayamata sulungnya minggu hadapan. Uyaina yang kini sedang sarat hamil hanya menghitung hari untuk si kecil dalam rahimnya ini keluar ke dunia.

Seperti kebanyakan selebriti lain, Uyaina dan Raja Syahiran juga mengadakan majlis baby gender reveal mereka. Meninjau akaun Instagram Uyaina, telah dikongsikan video ketika berlangsungnya majlis istimewa mereka ini.

Memilih warna putih sebagai tema majlis tersebut, sebiji belon berwarna putih tertulis URS jr diletakkan di atas pentas. Uyaina dan Raja Syahiran memec4hkan belon itu dan keluarlah cebisan kertas berwarna biru.

It’s a boy, wah geng daddylah si sulung Uyaina ini. Pasangan ini juga kelihatan gembira dan suasana juga riuh dengan jer1tan dan gelak ketawa semua yang hadir. Wah tak sabar hendak melihat baby Uyaina dan Raja Syahiran ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Uyaina ini telahpun mendapat perhatian dan ucapan tahniah membanj1ri posting tersebut. Antara komen-komen peminat :

” Alhamdulillah, so happy for you Yana. Tahniah dik, semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan untuk bersalin nanti.. “

” Yeay Alhamdulllah, congrats pretty mommy to be. May Allah ease everthing for you.. “

” Tahniah Uyaina, muka Uyaina memang berseri sangat. Bahagia sangat tu, kita tumpang gembira untuk Uyaina.. “

” Yaayy it’s a boy, horeyy Noah ada geng. Sorry cant be there. May you have a smooth delevery dear.. “

” Alhamdulillah, waa tak sabarnya nak tengok baby Uyaina. Betul tekaan kakak, its a boy.. “

” Wah its a boy, betul tekaan saya. dah agak boy sebab perut kecil dan ke depan. Alhamdulillah, semoga dipermudahkan urusan bersalin nanti.. “

” Yeay Alhamdulillah, tak sabar tunggu baby Raja lahir. Happynya moment ni, geng Bilal dan Khir Amir.. “

” Dah cakap dah, tengok perut tu pun dah boleh agak. Its a boy yahoo.. ramai yee yang dapat anak lelaki taun ni. Boleh geng lah semua.. “

Tahniah daripada kami di Berita Kopak buat Uyaina dan Raja Syahiran kerana bakal menimang cahayamata lelaki. Semoga urusan Uyaina untuk melahirkan nanti dipermudahkan dan proses bersalin berjalan dengan lancar. Good luck mommy. 

Silakan SHARE..

Sumber : IG Uyaina Arshad, IG Meletop, IG Myhmrap

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..