” Sebijik macam Boo Monster Inc dengan jalan macam tu.. ” – Netizen

Video Gelagat Alisa Aisyah Ketika Bercuti Bersama Keluarga Buat Peminat Naik Ger4m. Dengan Baju Winter Tebal Tu, Dah Macam Watak Dalam Kartun Monster Inc. Comel Sungguh Part Yang Jalan Terkedek-Kedek Tu, Hehe !!

Percutian ekslusif sememangnya menjadi trademark bagi keluarga Hairul Azreen dan Hanis Zalikha. Jika sebelum ini, Hairul membawa isteri dan anak-anaknya menaiki helikopter untuk bercuti di pulau Redang, kali ini destinasinya nun jauh di luar negara.

Pada perkongsian terdahulu di Instagram Hairul, telah dikongsikan gambar-gambar dan video mereka sekeluarga di kawasan pergunungan bersalji. Tidak menyatakan di mana, namun suasana percutian ini menarik perhatian peminat.

Meninjau akaun Instagram Alisa Aisyah, telah dikongsikan sekeping gambar dan 2 buah video yang memaparkan gelagat Alisa ketika sedang berjalan-jalan. Dengan baju tebalnya, Alisa nampak begitu comel.

Pen4t berjalan, Alisa membuat mimik muka meminta didukung. Alahai bebek daddy ni, manja sungguh. Dalam video kedua pula, Alisa berada di dalam sebuah kedai mencari bahan makanan. Dengan baju winternya yang sudah dil0ndehkan separuh badan, Alisa berjalan ke sana ke mari dan ini membuatkan peminat terhibur melihatnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya )

Sehingga kini, perkongsian oleh Alisa ini telahpun mendapat hampir 50 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Macam Boo from Monster Inc Lah Alisa jalan macam tu. Ingat lagi scene kartun tu, sebijik sama haha. Comel Alisa.. “

” Hahahaha last one so cute like teletubbies taking a break. Comel sangat baby girl ni. Lari terkedek-kedek haha.. “

” Comelnya Alisa, macam Boo cerita monster Inc tu video yang last sekali. Kiut jalan pingu macam tu haha.. “

” Comelnyeee jalan camtu . Macam dalam cerita “monster ink” budak perempuan tu.. Jalan itik pun ye penguin pun ye macam tu, lawak Alisa ni.. “

” Alisa macam character budak baju pink dalam monster inc tu. eeeeey comel, real life Boo, nak pic1t je rasa.. “

” Hahahhaa yg ni lah baru betul orang cakap jalan terkedek-kedek. comel betul jalan macam tu.. “

” Hey real life Boo, kenapa comel cute sangat ni. Sebijik macam Boo Monster Inc dengan jalan macam tu.. “

Ger4m betul peminat melihat telatah Alisa tu, memang nak sama macam budak perempuan bernama Boo dalam cerita Monster Inc. Apa-apa pun, selamat bercuti Alisa dan semoga percutian ini berjalan lancar seperti yang dirancang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alisa Aisyah, IG Hanis Zalikha, IG Hairul AzreenĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..